deel 10, nieuwe moeders derde kindje

Verschrikkelijk he dat in Japan en het lijkt ook niet op te houden, lees net dat er weer een aardbeving is geweest.
Jeetje Linda, al bijna 20 weken, onwijs veel succes volgende week met de echo.
He mamajo, wat super dat de rest ook kan mee genieten van de bewegingen aan de buitenkant, vinden je kinders vast wel leuk.
Hier ook alles goed, het gaat allemaal z'n gangetje.

Poeh, poeh.. die buik begint nu al in de weg te zitten.. Zit nu in mijn 29ste week dus moet nog even. Ook mijn klerenkast hangt er troosteloos bij, snif.. Shirtjes te kort, mijn zomerjas half open (maar beter dan het vale rode wijde vestje, hi, hi).
Ik ben nu al een moeder die aan kinderarbeid doet.. Mijn kids ruimen hun spetters na het badderen maar zelf op, mama kan niet meer bukken. Ze vinden het nog leuk ook, zo zie je maar weer.

Wel heerlijk genieten van het top weer!

mamajo wat gaat het toch hard he.En dat niet meer kunnen bukken is inderdaad erg vervelend ik had het al veel eerder door de bekkeninstabiliteit.En ook mijn kinderen hielpen mee van alles oprapen op de grond of iets halen boven.wandt traplopen ging ook niet zo goed meer.Nu is Sebas alweer bijna 10 maanden(snif snif) het gaat veel te snel hij is nu 70 1/2 cm en 7865 gram.Hij draait zich nog steeds niet om,maar als hij op de grond ligt komt hij achteruit buikschuivend overal.Ik ben nu bezig met het voorbereiden van Casper zijn verjaardag.Over 2 weken word hij alweer 5.Wat is het toch moeilijk om een kado te zoeken voor een tweede zoon(laat staan staks voor de derde!!!!!)ze hebben al zo veel.

Groetjes Sandra.

P.s het is hier wel erg rustig waar is iedereen.?

De 20 weken echo was goed. Was toch best nerveus maar gelukkig zag het er allemaal goed uit. En zal ik het maar verklappen?? Het is een jongetje!!! Dus een derde zoontje.

We hebben al een aantal bezichtigingen gehad en zijn in onderhandeling met 1 stel maar ze hebben nogal wat eisen en een zeer laag bod dus ik denk niet dat we eruit gaan komen met deze mensen tenzij ze na het weekend met een goed bod komen. We krijgen morgen namelijk nog weer een bezichtiging en deze mensen komen ook voor de tweede keer en zijn ook erg enthousiast. Ben benieuwd.

oh Linda wat leuk!!!!!!een mannenhuishouden(heb ik ook)hoe oud zijn jou andere zoons ook alweer?fijn dat alles goed is,ga je toch fijner de laatse helft in.Spannend morgen weer een bezichtiging,ik hoop dat jullie het snel verkopen.Hoever zijn jullie nu met de voorbereiding van het andere huis?

Groetjes Sandra.

Linda wat fijn dat het allemaal weer goed was. En straks dus jullie eigen drie musketiers, leuk hoor. Bij ons wordt het net andersom (sttt, niet verder vertellen hoor)
Wij zijn gisteren op de 3d echo geweest en alles zag er weer goed uit. Mooi om te zien dat het kindje dan al echt kindje is.
Nu is de oudste wat ziekig dus ga zo maar mijn bed in.. wie weet hoe de nacht wordt..

Wel fijn dat je al wat bezichtigingen hebt. Hopelijk komen jullie er snel uit.
En Sandra ik herken dat wel met kado's verzinnen. Ook heb ik wel ideeen voor hun verjaardag, maar de 1 is in november jarig en de ander in augustus. Dan bedenk ik allemaal leuke dingen voor de zomer, maar ja... dat is ook weer niet handig.
Alvast veel plezier met zijn verjaardag. Ook een kinderpartije voor hem of dat nog niet?

Fijn weekend

Aaaaahhhh Jose, leuk hoor ook drie musketierd maar dan van het andere geslacht!

We hebben hoogstwaarschijnlijk ons huis verkocht! Wel iets minder voor gekregen dan gehoopt maar de vooruitzichten voor de woningmarkt zijn slecht dus hebben we het laatste bod geaccepteerd, het lag dicht bij wat we hadden gehoopt te krijgen. Dus nu wordt het voorlopig koopcontract opgesteld en als het tijd is voor ondertekening krijgen we hiervoor een uitnodiging. De koop is onder voorbehoud van financiering. Hoop dat het allemaal door kan gaan. Kunnen we verder met onze bouwplannen. De overdracht zal plaatsvinden op 1 sept dus als het goed is kunnen we dan vanuit deze woning verhuizen naar de nieuwe. Het wordt houtdskeletbouw dus dat is sneller klaar. Ben heel benieuwd en erg spannend allemaal want nu komen bevalling en verhuizing wel griezelig dicht bij elkaar. We zullen wel zien hoe het loopt....

linda van harte,best snel toch????

Jose,Casper krijgt ook een kinderpartijtje ja.We gaan naar een speelparadijs inclucief,friet,snack,drinken en een ijsje.
We zijn ook voor zijn cado geslaagd een brandweer ladderwagen van playmobil.

Groetjes Sandra.

Terug
Bovenaan