Deel 9! Nieuwe moeders derde kindje

Janneke, gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam! Was de keizersnede gepland? En gaat het herstel een beetje goed? En de andere kids, ook blij met hun zusje?

Wij hebben de jaarwisseling in Londen gevierd en alles is helemaal goed gegaan. Zag er wel een beetje tegenop, maar ze vonden het heel leuk. We gingen via de treintunnel en dat ging echt super. Van huis naar Londen waren we 7 uur onderweg. Lekker hoor, ook weer om thuis te zijn. MOrgen maar wassen en de kerstversiering weg halen.

Vandaag alweer 17 weken zwanger. Af en toe krijg ik een pittige schop, maar verder voelk het niet zo. Bij die meiden had ik het anders.Zal het dan toch een jongen worden, ha, ha.

Nou meiden de beste wensen voor 2011.

He Mamajo, zou je het willen weten of het een jongen wordt??
Ik ga van de week de kerstspullen op ruimen, mijn man moest helaas vandaag ( zondag) werken, oude jaarsbalans.

Ja, dit keer willen we het weten wat het wordt. Bij de jongste wilden we het ook al, maar toen wist ze het niet zeker (in hoeverre ze het zeker kunnen weten..)
Ik kijk er echt naar uit, ben zo nieuwsgierig. Dan alweer op de helft!

Ik begin het ook almeer te voelen. Echt weer grappig om het zo weer te voelen. Gezellig!

geniet maar lekker van het getrappel in je buik voor je het weet heb je het al in je armen.Het gaat veel te snel.Dat merk ik wel aan Sebas die alweer 7 maanden is.Wij hebben net te horen gekregen dat we een nichtje ktijgen,eindelijk!!!!!!!aangezien mijn ouders 7 kleinzoons hebben en mijn schoonouders 4.Heel erg leuk.

Groetjes Sandra.

Ik geniet zeker van deze zwangerschap, al blijft het weer onwerkelijk dat getrappel in mijn buik. Het is dus echt zo, ha, ha. Leuk hoor.

Over 2 weken op de 20 weken echo, spannend. Maar vind het fijn dat ik het nu voel bewegen, geeft dat toch weer zekerheid.
En Sandra en Bobbian, voelt het nu wel helemaal compleet, 3 kinders?
Ik ben er echt wel zeker van, dat dit de laatste wordt en probeer het dan ook zo bewust mee te maken.

Linda, heb je het al verteld aan de rest? Hoe reageerde ze. Of wanneer ga je het vertellen? Deze week naar de verl.k. Wie weet kunnen ze het hartje al laten horen, zou leuk zijn.
Die van mij was weer snelle hartslag, dus grote kans dat er weer een meisje komt. Had ik bij die meiden ook en dit is 1 van de bakerpraatjes die het meeste klopt.
WEten jullie nog of dat bij jullie ook zo was? Meisje snelle hartslag (tussen de 140-150) en jongens zitten daaronder.

Groetjes Jose

hoi jose,

Dit is echt de laatste.Babys blijven altijd leuk,maar ik wil nooit meer zwanger zijn.Ik heb deze zwangerschap zoveel pijn gehad van de bekkeninstabiliteit dat ik het nooit meer wil.En het is echt goed zo en heeeeeel druk .De oudste 2 zijn druk en dan heb je ook Sebas er nog bij .Ik ben al blij als ik aan het wassen,strijken,stofzuigen,wasopruimen,wc en de bedden toekom.Je moet hier geen vinger over de kasten halen!!!!!!!Dat komt wel weer ,genieten is ook heel belangrijk zeker omdat het de laatste is.Wil je weten wat het wordt????

Groetjes Sandra.

Je hebt gelijk hoor. Lekker genieten van je kinderen dat is het belangrijkste. Daarom hebben we mijn schoonmoeder die 1x in de week het huis schoonmaakt. Heerlijk op mijn vrije dagen hoef ik dan niet gelijk aan de bak.
En ja we willen weten of er jongen of een meisje ons gezin komt versterken. Ik ben zooo benieuwd..
Wel leuk hoor Sandra dat je mee blijft kletsen. Ik heb ook meegelezen met jullie andere topic van derde kindje, maar zag dat jullie over zijn naar de Hyves.
Gaat alles goed met Debby? Gek hè, dat je even goed zo mee leeft met andere onbekenden..

met Debby gaat het nogsteeds goed.Ze heeft het hartje gehoord en aan haar oudste kinderen verteld.de oudste 16 is er helaas niet blij mee.

Terug
Bovenaan