Deel je beste tips om zwanger te raken.

Tja is altijd een dingetje. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik totaal gestopt aangezien ik zo “verslaafd” ben aan koffie krijg ik hoofdpijn als ik bijv. In de ochtend 1 kopje neem en daarna niks meer. Dus dan stop ik soms liever helemaal. Soms doe ik in de avond wel een kopje koffie puur voor de gezelligheid/ ontspanning aangezien ik geen thee lust. En dan neem ik de hoofdpijn daarna voor lief.

Ik ga eens nadenken over acupunctuur.
 
? heerlijk heb ik ook gedaan bij de eerste en sindsdien elke keer. Muziekje aan, benen omhoog 10-15 min. ??
 
Ik weet niet meer waar ik het ooit vandaan heb.. Maar ik heb ooit eens gelezen dat granaatappel(sap) de vruchtbaarheid bevorderd.

Zelf ben ik 2x meteen zwanger geworden in de cyclus dat ik het ben gaan eten/drinken.
De eerste keer was rond cyclus 5 of 6 dat we bezig waren en direct zwanger toen ik het een paar weken gegeten/gedronken heb. Helaas wel een miskraam geworden. Maar toen blijven drinken en na de miskraam geen menstruatie meer gehad en direct zwanger geraakt.

De volgende keer eet en drink ik het weer ?

Geen idee of het er aan bijgedragen heeft maar baad het niet dan schaadt het niet haha. Succes!!
 
Inderdaad proberen kan geen kwaad.

Ondertussen al aan de vitamines en manlief ook. Ongesteldheid is voorbij dus ??

Hij zei vandaag heel lief geen cola zero hè zit aspartaam en cafeïne in. Dus doe maar een sinas voor jou. ☺️
 
Terug
Bovenaan