Definitieve uitslag vruchtwaterpunctie

A

Anoniem

Guest
We hebben vandaag nog een gesprek in het ziekenhuis gehad. De voorlopige uitslag is vandaag bevestigd. Het blijkt om een chromosoom 9 afwijking te gaan. Volgens de arts is dit inderdaad zeldzaam en de herhalingskans is daarom ook klein.

Vanavond ben ik naar het ziekenhuis en heb ik een pilletje gehad (dat de activiteiten van het gele lichaampje stil zet, als het ware de instandhouding van de zwangerschap wordt afgebroken). Donderdagochtend om 07.30 moeten we naar het ziekenhuis om ingeleid te worden.

Ons kleintje is een meisje............... Ons meisje dat we niet zullen zien opgroeien.

Liefs
talke

Lieve Talke,
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat verdrietig is het he? Jullie lieve kleine meisje....Ga je haar een naam geven?
Ik wens jullie heel veel sterkte, vandaag, morgen en de rest van de tijd.
Liefs,
Patricia

Jeetje wat verdrietig. Heel veel sterkte!

liefs, Diane

wat verschrikkelijk
heel veel sterkte

veel liefs ikjes

Hallo meid

wat erg voor jullie ik heb zelf ook een zwangerschap met 21.5 week moeten afbreken
en ik weet uit mijn ervaring dat het de moeilijkste keus is in je leven.
laat je goed informeren.
bij het kindje is het bij jou trisomie 9?
want bij mijn vriendin is een paar maanden geleden het zelfde gbeurd en hij was de achste persoon op de hele wereld die dat meegemaakt heeft.zei hebben ook gekozen voor de zwangerschap af te breken want het kindje van hun had geen overlevings kans meer.Bij 24.5 week is hij geboren.
ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en brobeer het goed teverwerken.

liefs monique

Jeetje wat vreselijk.
Dit zijn berichten die inslaan als een bom.
Wat enorm klote zeg, zacht uitgedrukt.
Ik wens jullie heel veel sterkte, ik zal aan je denken donderdag.
Ik zou nog zoveel neer willen zetten maar ik kan de juiste  woorden niet vinden.
Hopelijk vinden jij en je man/vriend genoeg steun bij elkaar en familie en vrienden.

Liefs Rene

gatsie, wat een klote nieuws!!!
Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
Groetjes Inge

Gatverdamme meid wat een klote nieuws!!!!
Heb er geen woorden voor. Hoop dat het een beetje gaat donderdag en dat je het
samen met je partner een plekje kan geven. Want ook al weet je dat het het beste is,
het doet gewoon vreselijke pijn!!!
Ik zal aan je denken! Vergeet je fototoestel niet mee te nemen. Kun je iig nog een paar
plaatjes van haar maken.....
Ik leef met jullie mee en hoop dat je lichamelijk snel herstelt.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan