Definitieve uitslag vruchtwaterpunctie

Lieve Talke,

Wat erg dat jullie dit moeten meemaken! Zo gewenst, en dan helaas niet kunnen leven. Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen.

Groetjes, Cathy

Veel sterkte morgen!!
Ondanks dat jullie het kleine meisje niet zullen op mogen zien groeien zul je haar nooit vergeten.

Liefs bg

Wat triest. Bij vrienden van ons is in november een zwangerschap van 24 weken afgebroken omdat het kindje niet levensvatbaar was. Het was en is  vreselijk.
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.

greet

Lieve Talke,

Wat een vreselijk nieuws. Je wist dat het ging komen maar toch...het is dan ineens heel definitief. Als ik dit lees dan krijg ik tranen in mijn ogen. Het is gewoon zo oneerlijk!! Je weet dat je kindje geen kans heeft maar toch zou je je lieve meisje zo graag houden. Ik wil je voor zover het wat waard is alle kracht wensen die je maar nodig hebt de komende tijd!!! Neem de tijd om het te verwerken en kies even voor jezelf!
Ik denk aan je!

lfs ing

heel veel sterkte gewenst met de nu helemaal zware bevalling morgen!!! En voor erna wens ik jou en je partner ook heel veel sterkte en kracht om met dit verlies om te gaan. Neem als het kan foto's van jullie meisje, of laat dat door zh-personeel doen... Erg belangrijk voor verwerking straks.
Mira

Beste Talke,

Heel veel sterkte morgen bij de bevalling! Pffff wat zal dat zwaar gaan worden....

Zelf ben ik 2 x bevallen (ook ingeleid) i.v.m. vroeggeboorte. De 1e x met 19 weken en de 2e x met 16 weken.

Morgen gaat er waarschijnlijk heel veel over je heen komen, maar de tijd erna is erg emotioneel! Neem er de tijd voor en laat niemand voor jou beslissen.

Ik wens jou en jouw man alle goeds toe voor de toekomst!
Veel liefs van Sandra

Lieve Talke,
Wat een vreselijk nieuws zeg!! Heb er geen woorden voor.....
Kan jou en je partner alleen heel veel sterkte toewensen!
Patricia

Terug
Bovenaan