Dekbedje??

A

Anoniem

Guest

Welke kindjes slapen er al onder een dekbedje. Ik zit er aan te denken om er eentje te kopen, want ik heb het idee dat dat toch warmer is dan een deken.

Wie o wie heeft ervaring??

Gr. Natasja mv Jamie

Yoëll slaapt nu 2 weken onder een dekbed en dat gaat prima.
Inderdaad leek mij het ook veel lekkerder dan een dekentje

Hey!

Thomas ligt sinds een week of 6 onder een dekbed, hij kruipt er nu echt helemaal onder tot aan zijn kin, lief om te zien is dat! Wij zaten ook te twijfelen en waren bij de ikea. Daar hadden ze mega-goedkope dekbedjes, dus we dachten dat we ons voor die prijs geen bult konden vallen om uit te proberen! Nou, inderdaad hoor, meneer voelt zich een hele meneer en wil denk niet meer anders!

-X- Marieke

Hey Mama's

Mij is altijd verteld dat je kinderen onder de twee jaar nooit onder
een dekbedje moet laten slapen, omdat het te warm is!
Dit vergroot de kans op wiegedood!
dus ik zou het even navragen  hoor...........
Een goed passend slaapzakje met eventueel een katoenen dekentje is echt warm genoeg.
Juist het gevaar van onder het dekbedje komen met hun gezicht (dus lekker eronder kruipen) wordt genoemd. Ze krijgen het te warm, dus pas alsjeblieft op.

groet Pascal

hoi

elise slaapt al een paar maanden onder een dekbedje en dat gaat prima
wesley en rosanne hebben vanaf hun geboorte onder een dekbedje gelegen
tis idd zou dat de kans op wiegendood groter is
maar op deze leeftijd weten ze zich er echt wel onder uit te werken

groetjes saskia

Hoi,

Yari slaapt ookal onder een dekbedje sinds dat ie ongeveer 9 maanden was. Een dekentje met lakentje waren niks en dit gaat prima en is lekker warm.

Succes.

xx Elly mv Yari

Kasper slaapt ook al een tijdje onder een dekbedje. Daarvoor was naar bed gaan meestal een drama. Nu kruipt hij heerlijk samen met koekiemonster onder zijn dekbedje en valt in slaap.

liefs Pauline mv kasper

hoi,
ik dacht ook dat het voorlopig afgeraden wordt op deze leeftijd.
ik ga het zelf nog even nakijken.
mischien staat het in de folder "veilig slapen".
Het lijkt me wel makkelijker een dekbedje,maar Mila heeft nu een deken in een overtrekje en ligt in een slaapzak..lijkt me net zo warm.
succes groetjes piewie

Terug
Bovenaan