Dekbedje??

Jeetje wat veel dekbedjes al zeg!!!

Tygo slaapt nog "gewoon" onder een dekentje, maar die zit dan wel in een dekbed-overtrekje. Ik heb zo'n ontiegelijke hekel aan lakentjes hè! Ik weet ook niet wat dat is, maar ik kan me logeerpartijtjes bij opa en oma herinneren. Een laken om zo'n hele dikke wollen deken heen. Ik had er 's nachts altijd ruzie mee. Verstrengeld om mijn voeten, ineens een kriebeldeken aan je neus omdat het laken weer weggeschoven is.
Nee dat wil ik Tygo niet aandoen. Het is al zo'n draaikont in bed. Dus vanaf zijn geboorte heeft hij een dekentje in een dekbed-overtrekje. Werkt prima!!!
Ik denk ook dat ik pas een dekbedje voor hem koop als hij in een "groter" bed gaat. Dus waarschijnlijk als hij 2 of 2 ½ is. Hij heeft een trappelzak aan, dus hij krijgt het ècht niet zomaar koud.

Groetjes happyM.

wij hebben ook al een dekbedje voor Yoëll, al sinds zn 9e maand....toen een succes maar door het moeilijke slapen en woelen zijn wij toch weer overgestapt naar een slaapzak....

maar op het cb etc. word het wel afgeraden hoor....veel kindjes kruipen er nog te ver onder en zelluf ben ik ook best bang dat ie er in verstrengelt raakt...brrrr

liefs denise

hier ook pas een dekbedje als we een groter bed gaan neerzetten, durf het risico niet te nemen.
ik  ben ook voor een deken in een overtrekje,de lakentjes heb ik ook wel gehad haha,  hoewel ik denk dat alleen de combisleeper warm genoeg is, maar dat moet ik nog uitproberen

groetjes Jenneke mv Ivar

Ik vind Linde nog te klein voor een dekbedje, en een dikke slaapzak met mouwen + een lakentje en dekentje gaat prima.
Ieder zijn eigen ding maar hier pas een dekbedje als er een groot bed komt en dat zal nog wel even duren.

groetjes Daniëlle.

Gossie,er slapen idd al veel kindjes onder een dekbedje.Ik heb ook gelezen,gehoord dat dat afgeraden wordt.Tess slappt in een winterslaapzak en dan onder een dekentje in dekbedovertrekje.Ze heeft het echt niet te koud en ook niet te warm hoor.Ik heb eventueel nog de mouwtjes die ik aan de slaapzak kan ritsen.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan