deken in kinderwagen??

Hoi allemaal,

Misschien weer een stomme vraag maar,
ik heb gisteren mijn kinderwagen opgehaald (bugaboo) en nu vroeg ik mij af of je de wandelwagenbak net zo moet opmaken als het ledikantje als je gaat wandelen. Dus met molton, hoeslaken, laken enz.
En zoja, waar kan ik dan van die kleine hoeslakentjes enz. vinden?

groetjes,
Patricia

zat er geen dekbedje bij? Normaal zit dat er toch standaard bij, dacht ik dan. Ik heb in de kinderwagen dus een dekbed met hoes en een lakentje wat erbij hoort. Normaal gebruik je geen dekbedjes maar voor de kinderwagen mag het schijnbaar wel. Ik weet niet waar je dat soort spullen los kan kopen, misschien in de winkel waar de kinderwagen vandaan komt?

Hoi

Ik maak de kinderwagen zo op.
Om het matras een hoeslaken met een hydro luier bij het hoofdje.Ik heb een velluxdekentje met een lakentje als deken.

De hoeslakentjes kun je wel kopen bij hema en prenatal.Wel even naar de maten kijken omdat je een bugaboo hebt ik weet niet hoe groot dat matrasje is namelijk.Ik heb een quinny en die bakjes zijn volgens mij een stuk kleiner.Ik koop trouwens wieghoeslakentjes en die van de hema valt mooi ruim.Je hebt badstof of jersey(ik heb de laatste die had ik bij mijn zoontje ook en zijn goed bevallen.Bij de prenatal heb je verschillende kleuren maar volgens mij zijn die duurder(als ik het me goed herinner ik heb ze namelijk al een paar maand in huis

nee er zat niks bij
Nu heb ik wel een voetenzak erbij gekocht maar die past dus blijkbaar alleen maar in het stoeltje en niet in de wieg.
Nou ja, dan ga ik morgen maar weer even shoppen bij de hema en de prenatal.
(het lijkt me overigens wel een gepruts om zon kleine bak met zoveel lagen op te maken)

bedankt voor jullie reactie
patricia

Hoi Patje,

even een vraagje, heb je lang moeten wachten op de wagen?
wij hebben hem met pinksteren al besteld en nog niet binnen...
13 sept uitgerekend dus wil het zo snel mogelijk in huis hebben natuurlijk!

goed om te weten dat er niets bij zit...
ben je geslaagd en zoja waar? als ik vragen mag?

groetjes Bianca

Juni78, ik heb ook een Bugaboo en wij hebben hem al ruim zes weken in huis. Ik heb hem bj de BabyDump in Eindhoven gekocht. Maar heb gehoord dat Bugaboo leverproblemen heeft.
Dan over het opmaken van de Bugaboo. Wij doen ook een hydrofielluier bij het hoofd voor als de kleine evt. spuugt. Maar verder mogen er geen enorme dekbedden en zo in de wagen. Dat is veel te warm. De baby kan gewoon een pakje en warme sokjes aan. En als het kouder wordt een jas. Wij hebben een soort winterpak gekocht. Maar het dekje dat vastgeritst zit over je wagen zorgt dat de warmte binnen blijft.

bij mij werd er bij de wagen een dekentje bijgeleverd.
In het begin zal het nog niet zo koud zijn buiten. En te warm aankleden en toedekken is niet goed heh!
Maar de wagen kan je toch net zo opmaken zoals de wieg?

Maar het duurt nog even voordat we bevallen zijn en we dan met de wagen naar buiten gaan.
Dus zoiets kan je ook aan de kraamzorg vragen toch?

Je hoeft de wagen niet zo op te maken als de wieg hoor. Wij hebben sinds vorige jaar de bugaboo cameloen.Gewoon een hydrofielluier leggen onder het hoofdje en eventueel een dekentje over de beeb, klaar. Er zit ook een afritsbare dekentje (niet echt een dekentje maar voor erover heen) bij die de baby beschermt tegen wind ed.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan