deken of niet???

Hallo,

Mijn zoontje is nu 6,5 maand, hij slaapt alleen in een winterslaapzak, hij is ook wel heel beweeglijk in zijn bed en ben bang dat als ik toch ook een dekentje doe hij eronder raakt.
Maar het is nu zo koud.
Hoe doen jullie dat?????
 
Ik heb ook een bewegelijke baby. hij ligt daarom in de SafeTSleep zodat ie niet om kan rollen of boven de dekens kan komen. Zo blijft ie lekker warm!

Je kan m ook een dubbele pyama aan doen! Lekker toch!
 
ik heb ook een slaapzak en 2 dekens want het is toch te koud zonder.je kunt heb bedje ook laag opmaken en strak instoppen.[vroeger deed ik bij men zoons nog wel een riem of kofferriem door de slaapzak en om het matras]maar volgens mij mag dat niet meer.


een septembermama
 
Ons dametje beweegt ook lekker veel.

Wij stoppen haar zo strak als mogelijk in en dan blijft ze lekker liggen...

Maar ook ons dametje ligt onder een deken en in een slaapzak...

En dat ze met 6,5 maand eronder komen daar hoef je niet bang voor te zijn ik maak het bedje kort op en het is mij nooit gebeurd dat ze eronder is gekropen.

 
Ons mannetje ligt (al vanaf een week of 6, toen lukte het hem dus al om onder de dekentjes te belanden) in een slaapzak in zijn bedje. De slaapkamers zijn bij ons tussen de 10 en 12 graden gok ik. Ook bij de oudste 2, die klagen ook nooit... Is denk ik ook maar wat ze gewend zijn want hij slaapt ook nog steeds buiten, ook met dit weer. Als er niet teveel wind staat doe ik zijn fleece-skipak aan, mutsje op en slaapt hij heerlijk!
 
Terug
Bovenaan