Dekens

wij gebruiken een slaapzak omdat ons mannetje (8,5 maand) vaak ondersteboven of overdwars in bed ligt en zoals een aantal anderen ook al zeiden vinden we dat niet echt een pretig idee met dekens. Wat fijn anoniem dat jouw dochter niet kan gaan staan met een slaapzak aan. Onze zoon gaat rustig staan of zitten met slaapzak en al.
 
HOI

Wij gebruikten eerst ook een dekentje en een lakentje. Maar nadat we onze dochter steeds meer zagen draaien en aan alle kanten van het bed zagen liggen, hebben we haar een slaapzak aangedaan. In het begin vooral omdat we bang waren dat als ze zo draaide ze onder de dekens terecht zou komen. En we waren bang dat ze zou stikken ofzo.

Nu is het vooral omdat ze zo niet koud wordt. Ik zou het ideaal vinden als ze gewoon onder een dekentje kon slapen, want het is voor ons nu best een gedoe of ze wel of niet warm genoeg is enzo.

Iedereen moet gewoon doen wat ze denkt dat het beste is voor haar kind. De een kan lekker onder een dekentje en de ander heeft een slaapzak nodig om warm te blijven.

Groetjes RIa
 
Hoi Patricia,
Mijn dochter kan inderdaad niet gaan staan met haar slaapzak aan. Maar als ik alle verhalen om me heen hoor, ben ik bang dat ze dat vanzelf gaat leren. Ik hoop dat dat nog heel lang gaat duren.
groetjes
 
Hoi

Wij hadden eerst ook alleen deken en lakentje en hij was zo door zijn bed aan het gaan er onder erop dan weer onder in bed dan boven in bed. toen zij we over gegaan naar alleen slaapzak. Maar hij begon erg onrustig te slapen hij wilde graag op zijn buik of zij en werd dan s'nachts wakker dat hij denk ik niet goed lag. en ging door het hele bed heen.
Toen ben ik gaan proberen om met zo,n dun slaapzakje die van de prenatal die je per twee kan kopen aan te doen en hem dan wel onder laken of dekentje te leggen en hij slaapt veel rustiger en blijft liggen. dus wij doen het dus nu zo. Ook allebei..
groetjes Jenny
 
Terug
Bovenaan