dekentje/dekbedje

Sorry hoor maar daar gaan we weer. Misschien kan je het gewoon zien dat we het goed bedoelen! En idd wat mj ook zegt het moet nog winter worden!

@Kelly: dat jij iets anders doet dan wat "voorgeschreven" is, is prima. Volg vooral je moederinstinct. Heb ik ook gedaan met het op de buik slapen van Tim. Maar als je voor iets kiest, doe dat dan bewust, omdat je er achter staat en kom niet aan met een verdediging als "ik ben niet de enige die dat al gebruikt".

@Dromertje: mijn aanval was niet gericht naar moeders die iets anders doen dan wat "men" voorschrijft. Helemaal niet zelfs. Je moet als moeder vooral doen wat JIJ denkt dat goed voor je kindje is. Dat betekent nl dat je naar je kindje kijkt, en naar wat hij of zij nodig heeft. Maar kom dan, net als jij, gewoon open en eerlijk uit waarom je dat doet en waarom je daarvoor kiest. Dan is het toch prima? Dat respecteer ik ook alleen maar. Ik had moeite met het feit dat er wordt geschermd met redenen als "dat doen er meer". Begrijp je wat ik bedoel?

Lieve dames moet toch ff een lans breken voor Kelly hier......
Kelly is nog heel jong en reageerd daarom zoals ze reageerd! Dat deden wij op die leeftijd ook, alleen hadden wij toen nog geen kleine....... We snappen allemaal hoe ze het bedoeld.
Neemt niet weg dat je hiervan kan leren Kelly! Je kan gewoon voor je eigen keuzes opkomen maar met gegronde argumenten en / of gevoelens die je gewoon kan uiten. Niemand veroordeeld je, je wordt zelfs geprezen dat je je eigen keuzes maakt!

Wil niet te 'belerend' overkomen meiden maar moest het ff kwijt, vlam in de pan is echt niet nodig om zoiets!
Liefz Esz

dankje esz, ik weet ook gewoon niet waar ik last van heb. heb soms gewoon nog het gevoel dat ik nog zwanger ben. van elk klein gebeuren schieten de tranen in mijn ogen, van een film waar ook maar een seconde iets gelukkigs of zieligs gebeurd heb ik tranen in mijn ogen.

Meiden,
wat een hormonale reacties.....jeetje!

Ten eerste weet kelly heel goed wat goed is voor haar meisje.
ten tweede is het in NL ¨verboden¨ om met een dekbed te slapen, hier in Spanje is het heel normaal dat baby onder dekbedjes slapen.
Noa slaapt in een slaapzak, omdat dat mijn keuze is.

En zo weet iedere moeder wat het beste is voor haar kindje.

Terug
Bovenaan