Hoi,
Veerle slaapt in een rompertje met lange mouwen en een broekje, daaroverheen heeft ze een zomerslaapzakje van de prenetal zonder mouwen. Daarnaast heeft ze een lakentje en 1 dekentje over zich heen. Ik maakt me altijd zorgen omdat wij erachter kwamen dat haar temperatuur erg daalde ''s nachts, soms wel naar 36,2. Ik was vorige week voor iets anders bij de kinderarts en had ook even van de temperatuur gevraagd en volgens de kinderarts is dat geen enkel probleem, absoluut niet extra warm toedekken. 1 dekentje is voldoende voor kindjes, mits het buiten nog niet heel erg koud is.
Wij hebben nu ook voor Veerle de Combi Sleeper gekocht met afritsbare mouwen voor babytjes van 0 tot 1 jaar. Vind het een aanschaf maar je hebt dan voor de winter geen dekentjes etc meer nodig en je kindje ligt altijd warm. Veerle is nu 4 maanden en ik vind die slaapzak nog errug groot, laat staan als je kindje nog jonger is. Veerle is 6,8 kilo en 66 cm dus ook niet echt klein of dun.
Ben benieuwd of nog meer moeders ook die vierseizoenen slaapzak hebben en hoe die bevalt.
Groetjes,
Floor