Wij hadden er in eerste instantie bewust voor gekozen het niet te delen om dat je niet weet hoe lang het duurt voordat je zwanger bent.
Uiteindelijk wist alleen mijn beste vriendin het, omdat ze toevalligerwijs vertelde dat ze gestopt was met de pil,. Toen haar ook verteld dat we ook bezig waren.
Wij waren best snel zwanger geworden, maar mondde helaas uit in een vroege miskraam. Toen wel vrienden die dichtbij stonden hierover verteld. Het was toen voor de vrienden geen verrassing meer dat we bezig waren. Gelukkig voor ons was ik weer snel zwanger (3mnd), maar zelfs in die korte periode van mk tot weer zwanger al eens vragen gekregen of het zover was, wat best pijnlijk was de eerste keren.
Mijn schoonzus deelde vanaf het begin wel dat ze bezig waren en dat duurde uiteindelijk 1, 5jr voordat het zover was. Regelmatig kreeg ze vragen of het dan al zover was. Dat was voor hun wel heel erg moeilijk. Ik merkte dat hun zwanger proberen te worden ook mij steeds bezig hield in de zin van andere gedragingen.
Succes met je besluit x