Dendermonde!

A

Anoniem

Guest
Het word toch steeds gekker, wat een drama weer!
Ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor, het motief weten ze nog niet, alsof zoiets te verantwoorden is,, ben blij dat ze de dader te pakken hebben, die zou toch nooit geen daglicht meer mogen zien..
O en die arme ouders..het zal je kind maar zijn.
Wat vind ik dit erg zeg!!

MJ

Ik ken het! Beduusd is het juiste woord ja.... Kreeg er kippenvel van, en als je na gaat denken schieten de tranen ook nog eens in mijn ogen!
Thomas gaat per feb naar de PSZ.... Leuke berichten zo, hahahah!

Ik ken het! Beduusd is het juiste woord ja.... Kreeg er kippenvel van, en als je na gaat denken schieten de tranen ook nog eens in mijn ogen!
Thomas gaat per feb naar de PSZ.... Leuke berichten zo, hahahah!

Ik ben gewoon sprakeloos!
Wat een drama, die ouders van de kindjes pfff
mijn medeleven gaan uit na de ouders van de kindjes en de andere slachtoffers!

Chantal mama van Noa.

Ja dit is echt te gek voor woorden Milton zat toevallig net op school voor het eerst sinds hij ziek is. Zo een persoon moeten ze gewoon martelen en flink laten lijden  

groetjes lisette

Ik hoorde het nieuws en het laat me niet los. Ik vind het lastig om mijn gevoelens onder woorden te brengen. Als ik denk aan de paniek bij die kinderen, de pijn die ze hebben gehad, het gevoel van die leidsters terwijl er zoiets gebeurd en je niets kan doen. En dan de ouders van die kinderen. Het knijpt mijn keel dicht en ik krijg tranen in mijn ogen.

Werkelijk vreselijk nieuws...En de kindjes die het overleeft hebben...wat moeten die hebben gegild, gekrijst van angst..........Zie het levendig voor  me........
Moest meteen aan Dutroux denken.....vreselijk dat dit soort mensen bestaan......
Gr.Roos.

Terug
Bovenaan