Toen ik het hoorde zat ik op m'n werk en stond ik op het punt om naar huis gegaan en Isis en Nika op te halen bij het... kinderdagverblijf. Ik wist niet hoe snel ik daar moest komen om m'n meiden plat te knuffelen! Het was op het kdv dan ook het gesprek van de dag; alle ouders en leidsters waren er flink van ondersteboven. Ook gisteravond thuis, toen ik naar het journaal keek, werd ik er nog even flink emotioneel van. De kindjes die zijn overleden waren 8 en 9 maanden... Nika is vandaag precies 9 maanden, ik moet er echt niet aan denken...
Deze kerel mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen! Je kunt je gewoon niet voorstellen dat iemand baby's, die zó onschuldig zijn en zich niet kunnen verweren, aanvalt. Overigens wel petje af voor de leidsters die met gevaar voor eigen leven deze man hebben geprobeerd tegen te houden, en waarbij er één leidster zelfs haar leven heeft gegeven...
Maar dit is voor mij echt geen reden om m'n kinderen niet meer naar het kdv te doen. Dat is sowieso geen optie want ik kan het me financieel niet veroorloven om te stoppen met werken en heb geen familie in de buurt die zou kunnen oppassen, maar ook omdat ik het kdv nog steeds een perfecte plek vind om mijn kinderen naar toe te brengen. En inderdaad, zo'n gek kan overal wel rondlopen (op straat, in de winkel).
Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika