Dendermonde!

hier hetzelfde
helemaal beduusd
niet te geloven
ons kdv ligt naast het mondriaan ( tehuis voor mensen met psychische problemen ) ben heel hard eraan aant denken om mijn meiske ervanaf te halen
vind t doodeng worden allemaal

Ik hoor nu pas het nieuws

Ik zat echt met een open mond van ooooo dat kan je toch niet doen

Ik heb wel zitten te denken om tessa naar een kdv te doen

Maar nu ik dit hoor het is zo dichtbij al

Me moeder heeft ook reageerd en die zegt
Dat gebeurd nu niet meer

Ze wil nu alleen maar oppassen
Ze zegt ze komt daar niet heen

Dus ja ze paste altijd al wel op
Maar het leek me wel goed voor tessa om te leren delen
Maar dat doen we nu zelf wel

Die is ook erg geschrokken

Misschien dat ik er over een tijdje anders over denk
Maar nu nog niet hoor

Echt erg voor die ouders van die kindjes  die gewond zijn
laat staan voor de ouders die hun kindje nu gewoon kwijt zijn
Je verlangd er zo lang naar
Heb je een kindje
Wordt het met grom geweld van je afgepakt
Niet te geloven gewoon

Ja zo erg, nu zag ik toennet op het nieuws dat nog een kindje is overleden aan de verwondingen!
O dit voel je als moeder toch door je hele lijf, je kind kwijtraken is niet onder woorden te brengen, laat staan als dat op deze manier gebeurd, daar kom je nooit overheen.

MJ

Mama-manu,

Ik snap je reactie wel. Maar ook jouw moeder zou in zo'n situatie niets kunnen doen aan zo'n gek met een mes. Hij had ook de supermarkt binnen kunnen lopen.
Als je zo gaat denken wordt je bang om te leven.

hoi reisa

ja dat is ook wel weer zo
Maar ja  dat is gewoon mijn reactie
Misschien gaat ze er wel naar toe hoor
Maar nu gewoon niet
We waren het van plan als ze 1.5 jaar is te doen
Me moeder past normaal toch altijd op

Had nog niet gehoord dat er een 3de kindje is overleden
Echt erg hoor

Kan niet begrijpen hoe iemand tot zoiets in staat is

Doe jezelf maar wat aan
Maar niet die kleintjes

Ik kan echt mega kwaad hierom worden he

liefs manuela

Ohhh ik vond het echt verschrikkelijk om te horen in het nieuws!!!!
Ik heb gewoon met verbijstering en met tranen in me ogen naar zitten te kijken en te luisteren.
Vreselijk gewoon, het zal je kind maar zijn zeg.
Ach die arme kleintjes!!!!
Me man zat ook met tranen in zijn ogen te kijken.
Was op dat moment zo blij dat ons mannetje veilig lekker op bed lag te slapen.
Vond het verschrikkelijk om te horen dat er al kindjes overleden waren, maar wat mij ook zo schokte was dat sommige ouders hun toegetakelde kinderen moesten indentificeren aan de hand van foto's. Om zo er achter te komen wie de kinderen waren en in welk ziekenhuis ze lagen. Ohhh ik heb er gewoon geen woorden voor.
Zo'n vent moeten ze gewoon heel langzaam martelen totdat ie...... nou ja dat kun je wel raden. Bah wat een gestoorde vent zeg.
Nou ik zal nu maar stoppen, want ik heb geen goed woord over voor die vent en het maakt me zoooo kwaad en zoooo verdrietig voor die ouders.

Liefs marielle

Toen ik het hoorde zat ik op m'n werk en stond ik op het punt om naar huis gegaan en Isis en Nika op te halen bij het... kinderdagverblijf. Ik wist niet hoe snel ik daar moest komen om m'n meiden plat te knuffelen! Het was op het kdv dan ook het gesprek van de dag; alle ouders en leidsters waren er flink van ondersteboven. Ook gisteravond thuis, toen ik naar het journaal keek, werd ik er nog even flink emotioneel van. De kindjes die zijn overleden waren 8 en 9 maanden... Nika  is vandaag precies 9 maanden, ik moet er echt niet aan denken...  

Deze kerel mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen! Je kunt je gewoon niet voorstellen dat iemand baby's, die zó onschuldig zijn en zich niet kunnen verweren, aanvalt. Overigens wel petje af voor de leidsters die met gevaar voor eigen leven deze man hebben geprobeerd tegen te houden, en waarbij er één leidster zelfs haar leven heeft gegeven...

Maar dit is voor mij echt geen reden om m'n kinderen niet meer naar het kdv te doen. Dat is sowieso geen optie want ik kan het me financieel niet veroorloven om te stoppen met werken en heb geen familie in de buurt die zou kunnen oppassen, maar ook omdat ik het kdv nog steeds een perfecte plek vind om mijn kinderen naar toe te brengen. En inderdaad, zo'n gek kan overal wel rondlopen (op straat, in de winkel).

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan