denk dat het eraan komt

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik heb al vanaf zaterdag af en toe een bruine veeg en gister ook een rooie, nu net weer..
Wat is dat toch?
Word ik ong??? mijn nod is morgen dus zou best kunnen..
Ik hoop op innestelingsbloed, heeft iemand hier ervaring daarmee?

Groetjes ssuss

eigenlijk moet ik niet reageren want heb hier (nog) geen ervaring mee,maar wil even zeggen dat hier zoveel ladies komen die in verschillende fase's zitten dus ik wel denk dat er iemand ervaring mee heeft.
En dat ik natuurlijk voor je hoop dat het innestelingsbloed is. Ik heb hier geen ervaring mee en vraag me af of je dit altijd krijgt en na hoeveel dagen na eisprong dit innestelen is??
jouw veel suc6 gewenst!!
xx
zuus

Hey Ssuss,

Nog bedankt voor je tip om naar babbybrabbel te gaan om te kijken wanneer ik mijn eisprong kan verwachten. Ik ga voorlopig maar uit van een cyclus  van 26  dagen (het gemiddelde) Hoop dat het ook zo is, dan kunnen we  gericht gaan klussen....  

Even over jouw vraag. Vorige maand had ik ongeveer hetzelfde rond mijn ongi periode. Ik heb daarna 2 testen gedaan en beide negatief. Ik vroeg met toen ook af of het een innesteling zou kunnen zijn.Was het jammer genoeg dus niet...    Moet je wel eerlijk zeggen dat het lijkt alsof het bij jou minder is. Ik had een soort mini ongesteldheid zeg maar.

Ik heb dus niet echt een antwoord op je vraag ben ik bang..... En als je het zeker wilt weten, gewoon een test doen. Heb ik ook gedaan en dan ben je gelijk van je onzekerheid af.

Hoop voor je dat het positief is. Hou je ons op de hoogte??

truste, Daphne

Hey daphne!!

Als ik uitga van een cyclus van 26 dagen ben ik nu al overtijd, maar ik schommel meestal tussen 26 en 28 dagen dus wat nog even af.
Ik heb al een test gedaan voordat ik ongi moest worden, was dus negatief.
Vrijdag ben ik samen met mijn vriend vrij en als ik nog niet ongi ben dan doe ik nog een test afwachten nog ff...

Groetjes ssuss

Moeilijk is dat he! Wachten met testen totdat je echt een aantal dagen overtijd bent.... Het kost mij ook de grootste moeite.

Ik hoefde dit keer niet te wachten met testen want ik was al ongi voordat mijn NOD er was. Ik hoop dat dit nu wel een beetje regelmatig blijft. Dan kunnen we in ieder geval een beetje gericht gaan klussen.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Heb je symptonen?

Heyy Daphne!!

Vandaag is mijn nod, nog niks te bekennen.
Mijn borsten doen zeer, gevoelige buik en rug en mijn temp was hoger.  
Maar even afwachten he..
Heb jij al ergens last van?? Of weet je al meer?

X ssuss  

las net dat je al ongi bent huh en ook nog 1 dag tevroeg balen ofniet?

Klinkt wel serieus bij jou hoor...Hopelijk  met resultaat, ik zal voor je duimen!!!!!

Ik heb 2 weken geleden voor mijn NOD last van gevoelige tepels gehad. Ik vermoed achteraf dat dit te maken had met mijn eisprong....???

Ik ben idd al ongi geworden, mheeeee. Afgelopen zondag, terwijl ik rekening had gehouden met donderdag..... Ik ben op zich al wel blij dat het niet uitblijft,  terwijl testen test negatief blijven. Dit lees je ook wel eens, dan blijf je zo in onzekerheid zitten...

Ik vind het zo lastig om niet te veel gepland ermee om te gaan. Hoe doe jij dit? Ik lees wel dat je aan het temperaturen bent. In welke ronde zit je eigenlijk?

liefs, Daphne

Terug
Bovenaan