denk dat het eraan komt

heeey,

Nou ik ben er ook wel veel mee bezig (teveel)..
Gevoelige borsten heb ik ook wel als ik ongi moet worden maar waar dat mee te maken heeft weet ik niet.
Ik zit nog maar in de eerste ronde maar ik las dat als je zwanger bent je temperatuur stijgt, normaal heb ik 36.4 zoiets en nu 36.7 en gister was ie 37.1 vaag he.
Ik merkte vorige week voor het eerst dat mijn rug zo gevoelig was toen ik tegen de leuning kwam en met mijn buik was het in bed niet zo lekker om erop  te liggen..
Het liefst doe ik de test nu maar ik wil het vrijdag samen met mijn vriend doen lijkt me leuker!
Duim Duim

x

Hee ssuss,

Niet om het één of het ander maar hier even een kleine correctie (ahum). Je temp stijgt sowieso iedere maand, een dag of 2 na je eisprong, dus niet als je zwanger bent. Wel blijft je temp hoog als je idd zwanger bent;  zoniet dan wordt je ongi op de dag dat je temp daalt. Zo kun je dus 's ochtends al weten dat die rode duivels eraan komen. Handig als stok achter de deur.

Succes met !

Grtjs,

Tammy

ow haha ik dacht dat je temperatuur alleen zo hoog was als je zwanger bent foutje.
nou ja afwachten..

Hallo dames!

Ik heb nogsteeds bruinige afscheiding, niet veel maartoch.
Nu 1 dag overtijd.
Heb vanochtend getemperatuurd en was weer gezakt naar 36.4 dus ik dacht word ik vast weer ongi maar nee hoor.. Nu weer getemperatuurd en was weer omhoog 37.0.
Weet iemand of dat uit maakt dat je s'ochtends of s'middags doet?
Of heeft het warme weer ermee te maken?

x ssuss

T maakt zeker uit of je smorgens of smiddags tempt, want smiddags tempen heeft geen zin, want dat is niet geldig. Je moet tempen zodra je smorgens wakker word (op dezelfde tijd, dus desnoods wekker zetten)...Zelfs eerst n paar keer draaien en doen kan je temp beinvloeden!!

Ik lees dat je temp gedaalt is, dus dan zal vandaag of morgen je ongi wel komen!

Succes

tja heb vaak s'middags getemperatuurd!
Heb net een test gedaan want ben al de hele dag slecht te pas maar helaas...

Ha suss,

Je kunt veel beter smorgens testen dan is het zwangerschapshormoon het hoogst!!!
Misschien een paar dagen wachten dan is die misschien ook positief!!!

Succes ermee!!!

Liefs Sandy

Hey sandy,
Ja dat is ook zo maar ik was de hele dag al slecht te pas en ik dacht gewoon ff proberen.
Nu heb ik geen test meer in huis maar heb via zwangerschapstest.nl wat besteld 9 stuks voor 17.95 incl verzendkosten.
Ik wacht tot ze binnen zijn en probeer wel sóchtends als ik no niet ongi ben.
Iemand een idee hoelang zo'n bestelling duurt???

x ssuss

Terug
Bovenaan