Denk dat het mis gaat.

Hallo pxdt44,

Oh nee, ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk houdt je lichaam je nu even voor de gek en ben je straks blij... Heel veel succes!

Gr summertime

Ik ben toch echt ongi geworden, krampen enz.
Ik had het vanaf de iui niet verwacht, want er waren 2 eitjes goed, waarvan eentje rond de 21.
iui kan natuurlijk kans op een meerling vergroten, en dat mede omdat mijn man ook een tweeling is.
En sommige berichten op het forum, dacht ik nou zou ik dan ook eens gelukkig worden.
Vandaag is het precies 9 jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt.
Ik wil jullie nogmaals allemaal bedanken voor jullie lieve woorden.
Nu moet ik eerst maar weer zien wat we gaan doen, want dit was mijn laatste iui.

Groetjes pxdt44

He, balen zeg (en dat is natuurlijk nog zacht uitgedrukt) Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt en dat jullie na kunnen gaan denken over de vraag: Wat nu?? Wij hebben vorige week de beslissing genomen om over te stappen op ivf. Misschien is dat ook nog een optie voor jullie of wil je daar nog niet aan denken?
In ieder geval wens ik je heel veel sterkte!
Gr Summertime

We zijn er ook al over uit om ifv te gaan doen, maar i.v.m. het werk van mijn man gaat dit heel veel vergen van hem. Vanochtend is hij ook weer om 4.15 uur weggegaan, en als het mee zit dan is hij rond 16.00 uur weer thuis, en het is jammer dat het niet in ons eigen ziekenhuis kan, en dat we speciaal naar Groningen toe moeten hier voor.
Maar we moeten het weekend nog maar even erover praten met elkaar, hoe we dit moeten hebben.
Maar Summertime ik hoop dat iedere vrouw die er al zo lang op wacht nu eindelijk eens spontaan zwanger raakt in plaats van al die medische poespas.
We moeten er maar weer het beste van hopen zal ik dan maar zeggen, maar valt niet altijd even mee.

Gr. pxdt44

Terug
Bovenaan