Denk dat ik me kindje voel?

A

Anoniem

Guest
Ik zat vanavond tv te kijken,en dacht dat ik me kindje voor het eerst voelde.Het voelde heel raar net of ik honger heb /verliefd ben.En ik zou het toch moeten weten want het is me tweede zwangerschap maar ja het is ook wel weer heel lang gelden en misschien als ik het vaker voel weet ik het echt heel zeker dat het me kindje is.Ik ben nu 17 weken en 5 dagen dus ik denk wel dat het me kindje kon zijn geweest want honger had ik niet.

Groetjes Haagsemama

Hoi!

Ik vind het ook lastig om het te voelen..soms als ik in bed lig voel ik iets..maar dan denk ik dat het mijn darmen zijn..het voelt heel apart dus mischien is het het wel..
Ik hoop dat ik het dalijk echt duidelijk ga voelen. lijkt me echt zo leuk!
Groetjes Lianne(17w,2d)

Hallo,

Als je denkt dat het je darmen zijn en je weet zeker dat je géén honger hebt...voel je écht de beweging van je kindje hoor!
Ik voelde de mijne met 18 weken....en ik had net een paar boterhammen op dus ik wist dat ik mijn kind voelde bewegen!
Geniet er van...de bewegingen worden later nog veel duidelijker en steviger !

Groetjes Marlene
(39 weken en 4 dagen)

Hallo,

Ja ik weet het nu zeker want ik had het vanochtend weer,ik had net me brood op en toen voelde ik weer van die plopjes op verschillende plekken.Ja als ik straks wat verder ik me zwangerschap ben voel en zie je je hele buik bewegen dat is zo gaaf om te zien en om te voelen.En dan reageren de ook heel goed op aanraking als je je hand op je buik legt.

Maar ik had gister avond zo iets van zo het me kindje al zijn of toch een beetje me darmen.Maar moet gewoon niet twijflen aan me gevoel.

Liefs Haagsemama

Ik herken dit wel hoor. Werd er vannacht ook wakker van. Voelde ineens een hele  harde plop in mijn  buik. Maar hongergevoel en darmen hebben volgens mij niets met elkaar te maken. Honger voel je in je maag en die zit veel hoger.  Je darmen gaan pas later in werking. Ik ben nu ook 17 wk+ 2dgn, zou het al kunnen dat je het al voelt? Ik merk het vooral als ik zit  of als ik op mijn zij lig met mijn benen opgetrokken. Als ik op mijn rug lig voel ik echt helemaal niets. Je ziet dan ook nog helemaal niets. De verloskundige voelde het vorige week wel. Ze was zelfs verbaasd dat ik nog niets voelde want het kindje was  erg wild heen en  weer aan het bewegen. Ik kan niet wachten op de echte schopjes zodat papa het ook kan gaan voelen en ik niet meer  hoef te twijfelen.  

Wat leuk dat je je kindje voelt! Bij een tweede zwangerschap kun je het vaak ookeerder voelen meid. Hartstikke gezellig toch, dat gekriebel in je buik? Geniet er maar heerlijk van! Ik kan ook niet wachten tot ik mijn spruitje voelen mag!

Marion

hoi

'ja kan heel goed hoor want ik voelde het al een paar keer voordat ik 16 weken heen was. eerst twijfel je nog maar na 3 keer weet je het wel zeker.kan niet wachten tot ik ca 20 weken ben want dan voel ik het zeker elke dag en goed hard ook!! bij me eerste voelde ik het ook pas met 19 weken nu dus al een stukkie eerder.

groetjes esther

Hallo!!!

Het is heel goed mogelijk dat het je kindje is hoor!! Ik was bij de eerste nog geen 17 weken toen ik haar voelde bewegen.

Nu ben ik 15 weken zwanger en soms voel ik ineens iets, wat er heel erg op lijkt. Ik bedenk me wel dat het heel vroeg is, maar je hoort toch wel eens dat vrouwen het zo vroeg en soms vroeger voelen.

We zullen het allebei snel genoeg weten of dat ons kindje is, want de bewegingen zullen snel krachtiger worden.

Ik verheug me er in ieder geval wel op!!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan