Denk dat ik me kindje voel?

Hoi Paula,

Ik weet het nu echt zo zeker dat het me kindje is ik voel hem haar bijna iedere avond,of s'ochtends wel even.
Bij mij nemen ze soms al wel in kracht toe dan krijg je echt van die harde plopjes.
Woensdag weer naar de verloskundige om het hartje te horen en om te kijken of alles goed is.Het is altijd zo fijn als je daar vandaan komt.Je bent dan weer voor al die weken happy.En dan 9 dagen later heb ik een echo dan kijken ze meten of het kindje in orde is.
En als het geslachtt zichtbaar is kunnen we dat ook zien.Maar dat duurt nog even kan haast niet wachten tot het zover is.

Liefs Haagsemama

hoi

het is inderdaad hel goed mogelijk dat je je kleine voelde .
ik ben   nu 16 weken zwanger en voelde het al met 11 weken en   wist het gelijk
dat is de kleine het is mijn 4de zwangerschap   maar er zitten flink wat jaren tussen hahaha maar was na 15 jaar nog niet vergeten hoe dat voelt   de kleine schopt   nu elke dag wel ff of het draait   en het voelt heerlijkk   .

ik hoop dat je het nog veel vaker mag gaan voelen want het geeft je een fijn gevoel .

liefs petra

hallo ja hoor ook ik denk dat het je kindje was die je voelde bewegen. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje voelde ik haar met ongeveer 18 weken. Nu ben ik 30 weken zwanger van onze zoon  en hem voelde ik met 14 weken zwangerschap al heel zachtjes.
Nu kan hij al aardig trappen hoor! ik ga soms heen en weer hihihi zo schattig he!!

Groetjes bianca

ik voel ons kleintje nu ruim 2 weken. Eerst wat onzeker maar nu zet het echt door. Gisteren bij de Hema in de rij kreeg ik een flinke por. Vanmorgen bleek bij de echo ook dat mijn placenta achter ligt. Geen wonder dat ik onze bewegelijk kleine meid al een tijdje voel (jaja, we krijgen een meisje!). Ook bij de echo was ze lekker aan het schoppen en uitrekken. Mijn moeder zei dat ik zelf ook zo bewegelijk was in de buik en als kind zelf heel rustig. Mooi.... nu maar hopen dat ze iets van mij weg heeft hihi.

Terug
Bovenaan