He Rian,
Ja ik weet hoe je je voelt echter heb ik totaal geen kwaaltjes meer, dus ik weet bij mij dan ook zeker (en helemaal naar gisteren, heb namelijk het vruchtzakje volgens mij gezien) dat het echt over is. De verloskundige die ik heb gebeld vrijdag was echt super super lief! Daar ga ik echt naartoe als het zover is. Ik ben nu dus ook bijna (op wat bruine afscheiding na, ja sorry ) verlost van de MK in de vorm van bloedverlies. Ik weet nu echt niet hoe mijn cyclus is ik wist dat mijn ei eigenlijk op 1-3 zou zijn... maar is dat nu nog zo?
Weet je wat ik het ergste vind overal om me heen zie ik dikke buiken, mensen vertellen in mijn omgeving dat ze zwanger zijn en daar voel ik me zo down door. Ik weet dat het van mij kant ook zwaar klote klinkt maar we beginnen op nieuw. Je moet maar zo denken 1 vlindertje is gevlogen maar er komt een moment dat ook ons het geluk is gegund! Echt! Jij leest ook vast al die verhalen van mensen die meteen weer zwanger worden, ik put daar wel hoop uit, je weet in ieder geval dat je zwanger kunt raken ook dat is posi nieuws. Kop op meid, niet down worden is ook niet bevorderlijk voor de hormoontjes. Zodra het nov forum komt, staan wij erop, OK?
Knuffel Miranda!