Denk dat ik me maar weer bij jullie aansluit...

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden.

Ben afgelopen donderdag begonnen met bloeden.
Waarschijnlijk een vroege miskraam..
a.s. donderdag krijg ik een echo, maar sluit me maar weer bij jullie aan, want ga er vanuit dat ik niet meer zwanger ben!
Ach ik vond het gezellig hier!!!
Al was ik (sorry) liever nog op het oktoberforum gebleven...
Maarja dat is natuurlijk niet vanwege jullie!!!!!
Liefs,
Rian

Rian!!!
Ik zag je berichtje!!!!
Ooh je mag nog niet hier zijn als je geen uitslag hebt!!!!
(wij zijn natuurlijk gezellig, maar is nog te vroeg wijffie!)
 We kunnen wel lekker kletsen natuurlijk en je ontzettend steunen deze dagen maar ik hoop echt dat je weer terug gaat naar Oktober forum!!!! (zal je wel weer missen maar de zw is je van harte gegund!!!)
Hoe voel je je? Je mag hier lekker klagen hoor meid, alles van je af!!!
xie maantje

He Meisje,

Wat vreemd weer allebei zelfde dag posi  getest en allebei zelfde dag klote nieuws...  Ook ik ben donderdag gaan bloeden en heb heel veel pijn gehad... Bij mij was het heel raar ik ging naar het ziekenhuis omdat ik wilde weten hoelang ik nu precies was omdat ik een super onregelmatige cyclus heb. Ik kom daar krijg in ene super buikpijn. Ik moest komen en kreeg daar spontaan een vreselijke bloeding... en pijn jeetje... Zegt die vrouw doodleuk "anders kom als je 12 wkn denkt te zijn maar terug of je moet nu een miskraam krijgen..." ik was al helemaal geschrokken natuurlijk van die bloeding dus ik ben gewoon naar huis gegaan. Toen in tranen uit gebarsten..
Hoe voel jij je... na zoveel maanden eindelijk gelukt en dan dit... Ik ben zo blij dat niemand het bij ons wist. Ik heb wel een vriendin in vertrouwen genomen die het zelfde heeft meegemaakt. Misschien is dat voor jou ook goed, of je moet voldoende hebben aan dit forum. Het heeft echt impact dat vond ik wel.. weg roze wolk. En nu je hele cyclus naar de klote? Ik bloed nu nog steeds wel veel minder maar het stopt niet. Jij?
Sterkte meis!! en als je iets kwijt wil ik weet hoe je je voelt!

Gr Miranda

hoi meiden,

Oh wat een vresselijk nieuws, ik heb zelf een mk gehad in jan. Maar Rian geef het nog niet op hoor want het kan nog!! Je hoord het wel vaker! Ik hoop dat je ons snel goed nieuws brengt. En gewoon ff volhouden!!

Je kan altijd je hart bij ons uitstorten!!

Veel liefs mij

He Maantje,
Ik weet dat ik de moed niet moet opgeven, maar mijn gevoel zegt me dat het echt over is...
Ik weet dat ik tot donderdag misschien ander nieuws te horen kan krijgen, maar daar wil ik liever niet aan denken omdat het dan weer een teleurstelling zou zijn als zij nog een keer bevestigen dat het over is...
Maar ik hou jullie zeker nog op de hoogte!
En ach ik vond het altijd heel gezellig hier!

Miranda,
Jeee wat een klote nieuws zeg!!
En ook echt apart ja beide op dezelfde dag!
Ik heb donderdag meteen met de verloskundige gebeld, had al een afspraak staan voor de 14e.
Zij vertelde me dat ik het het weekend even aan moest kijken en dat ik de volgende dag kon bellen voor een afspraak voor een echo (toen ik haar belde zat ze in de auto en het was al vrij laat)
Die heb ik nu dus donderdag en ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben.
Ik heb 2 dagen behoorlijk bloedverlies gehad (helder en slijmerig) sorry door de details..
Dit ging gepaard met krampen. Daarna werd het minder en was het bruin.. af en toe nog wat helder en soms wat stolsels.
Nu is het gelukkig bijna over!
Ik voel me lichamelijk wel redelijk heb af en toe nog wel kwaaltjes maar het hormoon is natuurlijk nog niet uit mijn lichaam...
Hoe voel jij je nu? Het is echt supershit het meis! Ik voel me ook echt rot!
Hoop dat mijn cyclus een beetje normaal blijft...
Ik zou als ik jou was geen genoegen nemen met hetgeen wat je in het ziekenhuis verteld is. Is er geen verloskundige praktijk bij je in de buurt waar je naartoe kan??
Heeeeel veel sterkte! En we kletsen elkaar hier wel weer doorheen!!!

Patricia,
Ik weet dat ik vol moet houden, maar zoals je hierboven kunt lezen.. ik heb er neit zo heel veel vertrouwen meer in.. Ben de laatste dagen behoorlijk van slag geweest en heb mezelf nu weer redelijk onder controle vandaar dat ik niet teveel wil gaan hopen voor donderdag. Stiekem doe ik dat wel een beetje natuurlijk!!
Jullie horen van me!

Liefs,
Rian

He Rian,

Ja ik weet hoe je je voelt echter heb ik totaal geen kwaaltjes meer, dus ik weet bij mij dan ook zeker (en helemaal naar gisteren, heb namelijk het vruchtzakje volgens mij gezien) dat het echt over is. De verloskundige die ik heb gebeld vrijdag was echt super super lief! Daar ga ik echt naartoe als het zover is. Ik ben nu dus ook bijna (op wat bruine afscheiding na, ja sorry   ) verlost van de MK in de vorm van bloedverlies. Ik weet nu echt niet hoe mijn cyclus is ik wist dat mijn ei eigenlijk op 1-3 zou zijn... maar is dat nu nog zo?  
Weet je wat ik het ergste vind overal om me heen zie ik dikke buiken, mensen vertellen in mijn omgeving dat ze zwanger zijn en daar voel ik me zo down door.  Ik weet dat het van mij kant ook zwaar klote klinkt maar we beginnen op nieuw. Je moet maar zo denken 1 vlindertje is gevlogen maar er komt een moment dat ook ons het geluk is gegund! Echt! Jij leest ook vast al die verhalen van mensen die meteen weer zwanger worden, ik put daar wel hoop uit, je weet in ieder geval dat je zwanger kunt raken ook dat is posi nieuws. Kop op meid, niet down worden is ook niet bevorderlijk voor de hormoontjes. Zodra het nov forum komt, staan wij erop, OK?

Knuffel Miranda!

He lieve meid!
Daar heb je een goed punt!
Ik heb trouwens nog niets van een vruchtzakje gezien... Hoe zag het eruit?
Was het groot of niet?
Ik heb wel wat slolsels verloren en 1 die wat iets groter, maar voornamelijk gewoon een lang stuk bloedsliert (beehhh wat klinkt dat vies) maar was hooguit 1cm lang en verder niets raars eigenlijk...
Wij gaan ook door hoor!
We laten ons echt niet neerhalen hierdoor!
Hoop de volgende keer beter enne ja wij MOETEN op het novemberforum!!!
Liefs,

hey rian!!!!

wat vreselijk wat er gebeurt is heb het net pas gelezen ik vind het echt rot voor je ik snap best dat je je klote voel ik leef met je mee en zal heel hard voor je  

groetjes bianca

Terug
Bovenaan