Denk dat ik me maar weer bij jullie aansluit...

He Rian,

Sorry was even druk met mijn huiskamer op zijn kop te zetten...
Nu dan mijn idee van het vruchtzakje, het  was bij mij  niet groter dan een pinda, als het dat tenminste was en heel slijmerig heel vreemd, het rook ook anders. ja je doet rare dingen zo boven het toilet ...
Verder heb ik gene "brokken" zoals jij ze beschrijft gehad, wel echt veel pijn donderdavond met name dat werd ieder uur erger. Dus daarom weet ik ook dat het goed mis was en geen gewone "zeldzame" ongesteldheid. Verder ben ik ook alle symptomen kwijt die ik al had, en achteraf gezien voelde ik me ook niet echt super zwanger, allemaal vage klachten. Tot ik dinsdag en woensdag pijn kreeg rond mijn navel heel vreemd en echt steken, moest er van gaan verzitten. En daarna in mijn zij. En dan die donderdag bij mijn tweede toiletbezoek van de dag... Dan ga je echt door de grond he! Verder heb ik voor mijn gevoel een erge ongesteldheid gehad maar gewoon veel meer pijn, ik heb namelijk nooit pijn. Nu (toevallig net naar toilet geweest) is alles weg, eindelijk! Hopelijk dat het niet terug is als we weer sex hebben.
Hoe voel jij je inmiddels buiten het feit dat je je klote voelt, heb je nog ergens pijn, voel je je nog zwanger? Hoelaat heb je je echo donderdag? Zal voor je duimen meis maar... probeer je vast te focussen op minder goed nieuws klinkt hard maar als ik jou zo hoor dan klinkt het aardig identiek. Ik weet het overigens ook niet eens maar het gevoel is dat ik het verloren ben. Wat ik eigenlijk niet aan je verhaal kan opmaken is dat je pijn hebt gehad, dat is namelijk het enige houvast wat ik heb aan het feit dat ik een MK heb gehad. Had jij veel pijn?

Doe je rustig aan meis!

He Miranda,

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt kapot ging van de pijn ofzo..
Ik zat donderdag op mijn werk en ga in mijn pauze altijd naar huis.. Net voordat ik weg ging voelde ik een steek in mijn buik. Niet echt heel pijnlijk eigenlijk.. Thuis meteen op de wc gaan zitten en ja hoor een beetje bloed (wel helder trouwens) vervolgens ben ik naar buiten gegaan om mijn hond uit te laten en tijdens het lopen kreeg ik wat meer krampen (maar ook niet super erg) had wel een zwaar gevoel onderin mijn buik..
Meteen gebeld dat ik ziek was dus ging niet meer werken mijn vriend was inmiddels ook thuis..

Ik heb echt niet iets gezien wat op een vruchtje leek.. Ook heb ik maar 2 keer wat grotere stolsels verloren (maar zeker niet de grootte die jij aangeeft) wel nog een paar kleinere (stukjes) bloed.
Had af en toe krampen zoals ik normaal heb als ik ongesteld ben.. En nu heeel af en toe nog.
Bloeden is bijna over het zijn nu echt nog druppeltjes en niet meer alleen helder bloed.
 Ik ga er inderdaad heen met het idee dat het over is (met een heel klein beetje hoop in mijn achterhoofd) daar veranderd niets aan denk ik..

Ik heb me echt rot gevoeld! En tja ben af en toe nog wat misselijk en trillerig, maar dat zegt zeke niet dat ik nog zwanger ben!
Ik vind het ook echt super rot voor je! En helemaal omdat je zo grof bent weg gestuurd in het ziekenhuis! Hoe kunnen ze dat nou doen???
Ik doe zeker rustig aan! Jij ook he?!
Lieve meid ik hoop zo dat het je snel weer gegund wordt!
Liefs!
Rian

Ik wil je geen valse hoop geven maar misschien is het bij jou dan toch iets anders, ik had echt veel pijn. Niet zo'n menstruatiepijntje... of ik ben niks gewend want ik heb hier eigenlijk nooit last van.  Als ik jou zo hoor heb je ook niet super veel bloed verloren.
maar goed wat ik wil zeggen is dat ik ook echt veel bloed ben verloren 3 dagen lang. En vanaf maandag is dit pas minder geworden. En sinds gisteren eigenlijk niks meer. Wat ik dus wel heb is dat ik een heel raar gevoel in mijn buik heb en die blijft opgezet. Ik kan niet uitleggen wat het is. Ik hoop gewoon voor jou dat het niet weer mis is en ook omdat jullie al zo lang (7 maanden toch? Ik bedoel alles is lang als je zwanger wil worden... maar toch) bezig  zijn en nu dan eindelijk jullie liefde beloond is. Bij ons was het ronde 1 al raak en ik moet zeggen dat het vreemd aanvoelde vanaf het begin achteraf gezien. Ik weet dat omdat ik 5 jaar geleden een abortus heb gehad (zie andere topic) hoe ik me toen voelde was 100x anders. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is maar het voelde gewoon niet goed vanaf het begin. Jij zegt ook nog allerlei kwaaltjes te hebben die heb ik ook niet meer. Meis wat ik wil zeggen is jou klachten zijn anders dan die van mij en ik wil je echt geen valse hoop geven maar misschien is het toch een andere bloeding geweest en is alles nog in tact... Ik hoop het echt voor je. Hoelaat moet je donderdag?
Hou je nog ff taai meis!

Gr Miranda

Hi,

Wat moet dit een vreselijk gevoel voor je zijn.....

De dgn zullen wel lang duren tot aan morgen.

heel veel sterkte

quote: Miranda_25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2007 10:07:01'));

Ik wil je geen valse hoop geven maar misschien is het bij jou dan toch iets anders, ik had echt veel pijn. Niet zo'n menstruatiepijntje... of ik ben niks gewend want ik heb hier eigenlijk nooit last van.  Als ik jou zo hoor heb je ook niet super veel bloed verloren.
maar goed wat ik wil zeggen is dat ik ook echt veel bloed ben verloren 3 dagen lang. En vanaf maandag is dit pas minder geworden. En sinds gisteren eigenlijk niks meer. Wat ik dus wel heb is dat ik een heel raar gevoel in mijn buik heb en die blijft opgezet. Ik kan niet uitleggen wat het is. Ik hoop gewoon voor jou dat het niet weer mis is en ook omdat jullie al zo lang (7 maanden toch? Ik bedoel alles is lang als je zwanger wil worden... maar toch) bezig  zijn en nu dan eindelijk jullie liefde beloond is. Bij ons was het ronde 1 al raak en ik moet zeggen dat het vreemd aanvoelde vanaf het begin achteraf gezien. Ik weet dat omdat ik 5 jaar geleden een abortus heb gehad (zie andere topic) hoe ik me toen voelde was 100x anders. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is maar het voelde gewoon niet goed vanaf het begin. Jij zegt ook nog allerlei kwaaltjes te hebben die heb ik ook niet meer. Meis wat ik wil zeggen is jou klachten zijn anders dan die van mij en ik wil je echt geen valse hoop geven maar misschien is het toch een andere bloeding geweest en is alles nog in tact... Ik hoop het echt voor je. Hoelaat moet je donderdag?
Hou je nog ff taai meis!

Gr Miranda

Hey Miranda,

Wij zijn nu 8 maanden bezig.. Moet zeggen dat de tijd in het begin vooruit kroop, maar sinds ik begonnen ben met mijn nieuwe baan (nu 4 maanden geleden) gaat de tijd een stuk sneller en was ik er ook niet meer zo mee bezig..
Ik had de laatste maanden al wel meer pijn tijdens mijn menstruatie en toen ik nog aan de pil zat was het nog veel erger het is daarna even minder geweest, maar het schommeld dus een beetje..
Kan dus niet echt zeggen wat normaal is voor mij!
Ja heb wel pijn gehad! Maar het was zeker niet ondragelijk..
Ik verlies echt nog maar een heeel klein beetje bloed nu en hoop dus dat dat morgen (i.v.m. de echo) over is...
Ik heb de afspraak om 13:00 en hoop dat het weer morgen beter is gat zeg wat een takkeweer!!!
Inderdaad elke zwangerschap is anders hoor dus je moet jezelf (voor een eventuele volgende zwangerschap) niet druk maken!
Ik had vanafo het begin een super goed gevoel erbij en eigenlijk wist ik het ook al wel voor ik de test deed.. Maar durfde niet te geloven dat het echt zo was....
Tja heb nog wel wat kwaaltjes, maar ook dit kan door het hcg komen dat sowieso nog in mijn lijf zit...
Mijn buik is nog opgezet en ben af en toe nog wat misselijk en trillerig.. Maar durf er niet aan te denken dat het nog ok is.
Mijn vriend vind dat ik er nogsteeds goed uit zie en mijn huid is ook mooi glad.. Maarja wat zegt dat nou..
Probeer echt zoveel mogelijk uit te gaan van het ergste.

Terug
Bovenaan