denk niet dat ik ooit een klein hummeltje in mijn armen zal houden

A

Anoniem

Guest
We zijn nu 9 maanden bezig en weer op mijn nod aan het wachten nog anderhalve week ...

Maar nu is mijn vriend aan het twijfelen of ie nog wel kinderen wil en dat ie twijfeld of hij nog van mij houd ...............
Bam dat waren twee klappen in mijn gezicht die zag ik niet aankomen ik dacht dat ie net zo graag kinderen wilde als ik en dat het goed zat tussen ons .
We hebben wel meer ruzie de laatste tijd maar dat komt volgens mijn mening door proberen zwanger te worden de spanningen en emoties die daarbij komen kijken en de mensen om ons heen die wel ''spontaan"zwanger worden en allebei oververmoeid echt toe aan vakantie .

Heeft iemand tips voor me hoe hier mee om te gaan ik word gek bij de gedachte dat hij straks zegt het gaat niet meer ofzo ...........

Ik wil zoveel mogelijk praten waar komt dit vandaan enz maar hij wil niet praten hij is zowiezo een moeilijke prater ik heb altijd alles uit hem moeten trekken als er iets was.
Ook op zijn werk gaat het niet goed .

Ik wil zo graag kindjes en vind het zo moeilijk om te stoppen met zwanger worden zeg maar je bent er toch 9 maanden mee bezig .
Maar ja zwanger worden en je relatie niet op orde schiet natuurlijk ook niet op al denk ik toch wl dat als het zo zou zijn hij toch blij is maar ja weet het echt even allemaal niet meer .

Help !!

Bij ons duurde het 4 jr. voor de eerste geboren werd. In die tijd een vakantie gepland (naar Kenia), we hadden hier erg veel zin in maar wisten ook dat als ik zwanger zou raken het niet door zou gaan (annuleringsverz. dekte het dan).
Hierdoor hadden we wel een time-out. Ik ben niet zwanger geraakt, het heeft ons beide veel goed gedaan en ben uiteindelijk een half jaar na die vakantie pas zwanger geraakt.
'Probeer een afleiding te zoeken en samen niet bewust met zwanger zijn bezig te zijn maar meer voor elkaar tenslotte is je relatie samen zo belangrijk voor nu maar ook als er kinderen mogen komen

succes

Oh meid wat verschrikkelijk rot voor je! Hoe kan hij nou ineens zo doen? Ik moet zeggen dat mijn man na de miskraam ook glashard zei dat hij geen kindje erbij meer wilde en toen heeft onze relatie ook een paar weken radiostilte gehad en ging het echt niet lekker tussen ons. Met lood in mijn schoenen toch met elkaar gesproken en hij wilde graag dat het aan zou blijven tussen ons en van dat kindje"we zien wel"Ik hoop dat het voor jou weer beter gaat de komende weken. Blijf met elkaar praten. Spanningen eromheen zoals werk of bijv geldzorgen werken zeker niet mee. Heel veel sterkte!!

En nog dit, je stopt niet met het proberen om zwanger te worden, maar wel met het samen erg bewust ermee bezig zijn.
Tenminste ervan uitgaan dat dat meer de reden is dan de kinderwens van jullie

jeetje meid! dat zijn idd 2 zware klappen die je moet verwerken! ik zou eerst met jullie 2 weekje vrij nemen ofzo! echt even goed energie in jullie relatie stoppen zodat jullie weer nader tot elkaar kunnen komen! ik snap heel goed dat je na 9 maand het heel moeilijk vind om niet met zwanger worden bezig te zijn/na te denken! maar denk wel dat je eerst dat je voor je realtie moet gaan....en wie weet denkt hij er dan weer heel anders over!!! wens je heel veel succes meid!!!
xxx

Het probleem is dat ik pas in juli vakantie kan nemen ik heb een eigen winkel dus kan niet zomaar even dicht gaan de komende 2 weken zijn erg druk nu maar daarna wil ik wel een dagje weg plannen gewoon even lekker niets .
Ik hoop dat ie me dan in ieder geval niet helemaal aan de kant heeft gezet .......

Dat van het zwanger worden kan ik zelfs wel begrijpen ik denk dat ik hem best wel gepusht heb dus dat doe ik niet meer maar die twijfels of dat ie nog van me houd ja of nee aaaaarrrggh gek word ik daar van ook het feit dat het (zul je zien) deze maand misschien wel raak is het is zo oneerlijk tegenover het kindje dan ........

oh ja dan wordt het moeilijk om even vrij te nemen! runnen jullie samen de winkel! misschien een familie lid die het bevoorbeeld 2 dagen kan overnemen dat je lang weekend weg kunt! ik weet natuurlijk niet wat voor soort bedrijf je hebt en weet dat het soms echt niet haalbaar is!
ja dat zijn wel harde woorden hoor...dat ie twijfels heeft of hij nog wel van je houd! hoelang zijn jullie al samen..!ookal is hij geen prater het zou niet eerlijk zijn als hij verder geen uitleg geeft ofzo...!zodat jullie aan een oplossing zouden kunnen werken!
Ja pushen werkt nooit goed bij mannen, ik hoop dat jullie er samen wel uitkomen meid!

Wat erg meis!! Dit zijn inderdaad 2 zware klappen. Ik denk inderdaad dat het goed is om er samen even tussenuit te gaan. Hoop voor jou dat het lukt iemand te vinden die de winkel even voor je wil overnemen. Een lang weekend is inderdaad vaak al genoeg, of ga eens lekker samen uit eten ofzo, doet het ook altijd goed. Ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen. Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan