denk niet dat ik ooit een klein hummeltje in mijn armen zal houden

Hey meis wat een verhaal ineens!! Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer weet! Probeer wel met hem te blijven praten! Mijn man praat ook nooit (alleen met heeeeel veel bier op) maar misschien als je vertelt dat jij het ndig hebt om te weten waar je aan toe bent wil hij misschien wel praten. Of iig uitleg geven.

Heel veel sterkte meid en ik hoop dat jullie eruit komen!!!!
Liefs ciomama

Hallo mied,

tjee, wat moeilijk eg. Je leven wordt door die 2 simpele zinnetjes op z'n kop gezet. ?Ik ben het met ciomama eens, je hebt uitleg nodig om te weten waar j aan toe bent. Want in hoeverre wil hij zich nog inzetten voor de relatie. Je gooit een aantal jaar toch niet zomaar aan de kant!

Ik heb afgelopen maand gemerkt dat te veel bezign met zwanger worden bij ons ook niet werkt. Ik werd heel kriegelig en mijn man ging zich er gigantisch tegen afzetten.

Ik hoop dat jullie er samen uit komen!
liefs appeltje

Ik heb gezegt dat ie met zijn zus moet gaan praten die weet nu ons probleem want ik moest het ook aan iemand kwijt .

Als hij het misschien niet tegen mij kan vertellen misschien wel met iemand anders er goed over kan praten .......hoop ik ....
Ik heb voor mezelf wel een soort van ultimatum want dit ga ik niet nog een week doen ik laat alles uit mijn handen vallen enz ben er gewoon met mijn hoofd niet bij en dat is nu vandaag een week ......ik wil hem niet pushen maar hij moet nu toch maar eens een keuze gaan maken morgen is ie dus vrij en ik moet werken dus kan misschien met zijn zus een goed gesprek hebben ofzo misschien dat zij de goeie dingen tegen hem kan zeggen ...............
weet het gewoon echt niet hoor ik hou jullie op de hoogte dank jullie voor de steun

xx

hey meis, wat vervelend voor je, echt rot.. hopelijk komen jullie er goed uit! mijn man is ook geen prater maar soms moet het echt.. ik zou er ook erg last van hebben als het gesprek niet verder verloopt...

Dikke knuffels!

Hallo Bloemmie,

Ik hoop dat jullie er samen uit komen. Laat hem maar merken dat je, met of zonder kindje, heel veel van hem houdt en geef hem een beetje ruimte. En maak tijd voor elkaar vrij. Je kunt je vragen en gedachten ook opschrijven en het hem laten lezen als het hem uitkomt. Dan kan hij er rustig over nadenken (en jij ook). En weet je, een beetje twijfel op z'n tijd is vervelend, maar wel goed voor je relatie. Het bepaalt weer even hoe je tegenover elkaar staat en hoe je met elkaar omgaat. Ik wens je heeeeeel veeeeeel sterkte.
En liefs
En over een tijdje heb jij een hele mooie, stralende baby, dat denk ik echt.

Terug
Bovenaan