Denken aan een volgend kindje?

De meeste van jullie moeten er nog niet eens aan denken, maar wij willen binnenkort weer aan de klus voor een tweede kindje. Wil nog sowieso 1 menstruatie afwachten om te kijken of ik nu wel een 'normale' cyclus heb. Maar daarna gaan we weer hopen op een positieve test. Dit komt ook wel omdat we voor Tjerk al hebben gedokterd, ik inmiddels 32 ben en we graag zouden willen dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit. Zijn er nog wel meer die er aan denken of ben ik de enige gek? hahahaha

Moet er niet aan denken..
Maar laat jij je lichaam helemaal niet herstellen?
Ik zou het personelijk niet doen een lichaam heeft een jaar tot 2jaar nodig om volledig te herstellen..

Hoi,
Dit is en blijft ons jongste kindje, wij zijn helemaal gelukkig zo!
Ik persoonlijk zou ze nooit zo kort op elkaar willen hebben, ook al snap ik je/jullie beweegredenen.
Een nichteje en goede vriendin hebben ze zo kort op elkaar en die is dat lichamelijk en mentaal best zwaar gevallen.
Maar als dit jullie keus is wens ik je een spoedige en fijne nieuwe zwangerschap toe! En alvast veel plezier met het oefenen ;-) ;-)
Liefs

Ik hoop voor jullie dat jullie weer snel een kindje mogen krijgen, en je nu niet lang hoef te dokteren.
En ach... sommigen vinden het pittig en anderen weer niet, dus volg je eigen gevoel!

Hier moet ik er nog even niet aan denken omdat ik het best pittig vind 2 kinderen, zeker omdat onze oudste best veel begeleiding nodig heeft vanwege zijn gedrag.

Succes ermee ;-)
Liefs Marina

Ik vind het een mooie en dappere keus en ik hoop dat jullie snel een wondertje in jullie gezin mogen ontvangen.
En wat de anderen ook zeggen veel plezier met klussen.
Wij laten het echt bij 2 kindjes wij zijn compleet en intens gelukkig dus het is goed zo!

Liefs Louise

Hee meid!

Je moet doen wat jou het beste lijkt!
Hier moet ik er nog niet aan denken...juist omdat het nu zo leuk begint te worden, wil ik wel even de volle aandacht erbij hebben.
Daarbij merk ik dat mijn lijf nog herstellende is en ik heb ook niet weer zin in 12 weken misselijkheid haha

Over een jaartje of 2 zal ik weer eens een balletje opgooien (hmm beetje rare zin, waarschijnlijk zal ik dan iets anders met die balletjes moeten doen whahaha)

xxx

Hola,
Ik vind jou idee om een kindje te hebben iets te snel,is jou lichaam sterk genoeg om te verwelkomen naar een broertje of zusje?
Maar zoals Juulke zeg doen wat jou het beste lijk en volg jou gevoelens.wat de res zeg tel niet zo veel!

Ik laat over 4-5 jaar nog proberen.ik ben super moe en mijn licham is niet echt zo sterk :(
Maar ik wil wel een twee popje

Oei das wel snel, maar idd doen wat t beste voelt.
Wij willen ook wel een tweede, maar we wachten sowiso twee jaar. M'n vriend is dan klaar met z'n opleiding en ik ben dan lichamelijk wat bijgekomen. En fedde is dan wat ouder.

Terug
Bovenaan