Denken aan een volgend kindje?

Wij laten het bij 3 kids dus hier wordt wel geklust maar niet meer voor een kindje.

Je bent inderdaad snel, maar als jullie je er goed bij voelen en lichaamlijk voel je je ook goed dan moet je er zeker voor gaan!
Onze kids schelen elkaar precies 2 jaar (ze zijn allemaal binnen 1 maand jarig |(4,2,0) dus in 4,5 jaar tijd ben ik 3 keer zwanger geweest en mijn lichaam heeft nergens last van gehad, en heb perfecte zwangerschappen gehad.

Nou succes meid ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn.

Groetjes Anne

nog even een aanvulling hihi, mijn moeder kreeg mij en mn zusje ook snel achter elkaar, zij was toen ik 3 maanden was ook weer zwanger van mijn zusje en zij heeft nergens last van gehad,
ook mijn schoonmoeder had de 2e net voor de 1e 1 jaar werd en had lichamelijk ook nergens last van,
dus volg je gevoel, als je jezelf goed voelt laat je dan niet tegenhouden,

Liefs Marina

@dromertje Lichaam is op dat gekneusde schaambeentje en de verkeerde hechtingen prima hersteld naar mijn idee hoor. Heb veel meer energie dan voor en tijdens de zwangerschap.

Mijn leeftijd en het dokteren hiervoor tellen natuurlijk ook mee. We denken er nu aan, maar wie weet hoe lang het weer gaat duren. Maar als het gelijk gaat lukken zou dat voor ons gevoel helemaal geweldig zijn.

@Marina zowel mijn moeder als mijn zus hadden er allebei 4 in 5 jaar tijd. Hebben er lichamelijk ook geen last van gehad. En als ik nu naar die van mijn zus kijk (14,13,12 en 11) is het prachtig om te zien hoe dat ze met elkaar optrekken en mijn zus vindt het heel prettig dat ze een paar jaar flink in de luiers heeft gezeten en daarna niet meer. Moet zeggen dat ik haar ook echt een leuke moeder vind. Heeft speciale knutseldagen, en neemt iedere keer 1 van de kinderen apart om daar iets speciaals mee te doen. Zo heeft ze de oudste een paar dagen alleen gehad en heeft haar in die tijd naailes gegeven omdat haar dochter dat graag wilde. En de anderen hadden leuke logeerpartijen. Ze verzint iedere keer iets anders en is heel creatief met de kinderen. (Zo'n moeder hoop ik ook te worden)

Wij laten het bij 2.... ook omdat ik bijna 39 ben en omdat we voor Connor al hebben moeten dokteren... We hebben 2 gezonde kids en knijpen onze handjes dicht met het grootste geluk van de wereld!!
Ik wil jullie heel veel succes wensen met het uitbreiden van jullie gezin en het waarmaken van jullie droom. En waarom niet, zo vlot achter elkaar. Als jouw lichaam het aankan, moet je het doen! Hou ons op de hoogte he?? We loodsen je gewoon door nog een zwangerschap hahaha!

hallo,
wij houden het zoals nu een jaartje of 4 totdat ik gastouder word. dan ben ik ook altijd thuis!
maar weten al wel dat als de 2e een jongen word hij Mick gaat heten
dat zou bij alicia ook zo zijn

Gezien jullie achtergrond bij dit kleintje kan ik me dat goed voorstellen.
Toevalling hadden mijn vriend en ik het er gister over de ¨tweede¨. Wij vinden 1,5jaar een mooi leeftijd verschil en omdat ik een keizersnee heb gehad mag ik sowieso het eerste jaar niet zwanger worden (is iig niet verstandig) en daarna kijken we hoe de situatie is..

Maar ik wens jullie heel veel geluk, veel klus plezier!!

tjah meid, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. of het heel verstandig is voor je lichaam weet ik niet. Maar kan me voorstellen dat je door de ervaring van voor Tjerk het zo snel mogelijk wilt doen.

Als jij denkt dat je het mentaal en lichamelijk aankan. zou ik gewoon lekker gaan klussen... en wat esz zegt... we loodsen je gewoon door de volgende zwangerschap. mocht dit snel en zonder dokteren lukken!

Succes! en veel plezier tussen de lakens :D

Thanx voor de support hahahah. Maar wachten nog 1 maandje?? af voordat we er echt weer voor gaan. Hoop dat ik nu door de zwangerschap en bevalling wel een normale cyclus heb gekregen. En uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan