Denken jullie er wel nog eens aan?

Ik heb een heftige eerste twee weken gehad.. Eerst de te vroege en pijnlijke bevalling met drie niet werkende ruggeprikken en toen de zorgen om Steijn.
Het gekke is... Ik denk er geen moment aan terug tenzij ik dit soort topics tegenkom..

Eerlijk gezegd denk ik dat eraan terugdenken met alle emoties misschien wel beter is als bij mij. Geef het de tijd en de ruimte. Het is niet niets.. Het moet een plekje hebben en afgesloten worden en aangezien je hele leven ook nog eens op de kop staat zal dat misschien langer duren dan anders.

Bedankt dames, voor al jullie reacties. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ieder verhaal is anders, maar ook zie ik overeenkomsten.

Bedankt voor de link Vinka, misschien ter zijne tijd even contacten als het echt niet gaat.

Mariane, ben zo blij dat je het forum nog volgt, jou verhaal met Lisa zit nog vaak in mn hoofd. Zelfs na de bevalling toen het zo slecht met me ging, Ik dacht: het kan altijd erger want Elay mankeert niks en jij heb zoveel moeten meemaken met Lisa
Ik wens jou al het beste en hopelijk ook nog ooit een tweede kind.

Idd iedereen zit nog vol hormonen, zal het eerst een plekje moeten geven, tijd heelt, dat scheelt :)

Terug
Bovenaan