Denken jullie ook wel eens extra na over....

wat als ik er niet meer zou zijn? Of als ik nu een ongeluk zou krijgen? Dat heb ik namelijk wel vaker als ik in de auto zit of zo... Niet dat ik daar dan heel somber over nadenk, maar me wel extra bewust  ben dat ik nu een kleine heb en misschien wel wat voorzichtiger kan doen (niet meer met 150 over de snelweg bijvoorbeeld).
Ik weet dat je toch niets doet aan een ongeluk, ziekte of iets anders wat je overkomt, maar het schiet me wel eens door mijn hoofd.
Groetjes Veerle

Ja, ik ben absoluut voorzichtiger geworden! Zeker als ik 's avonds naar de stuurhut loop. Nu schiet me wel eens door mijn hoofd als ik nu overboord val, word ik de eerste uren niet gemist en dan ben ik er niet om voor Laura te zorgen. (In plaats van hoe kom ik aan de wal als ik overboord val.)

Ja, gek he. Dat heb ik dus ook. Dat ik zelf dood ben maakt me geen bal (ahum) uit, maar dat ik dan niet meer voor Quinn kan zorgen wel. Dat is volgens mij echte moederliefde. Jezelf opofferen voor je kind.
Alhoewel ik dat in mijn werk wel eens anders tegen kom.
Groetjes Veerle

Ik zit nu wel anders in de auro dan eerst. Verder droom ik ook heel veel....bijv. wat als er nu brand uitbreekt in huis....ik heb in mijn droom al een heel vluchtroute plan bedacht...
Je kunt maar ergens mee bezig zijn in je slaap he

Groetjes Monique

nou, dat heb ik ook heel erg. inderdaad vooral als ik in de auto zit of alleen weg ben.
altijd denken... als er iets met mij gebeurd, wie zorgt er dan voor senna???
en ook gewoon dat ik hem wil zien opgroeien....
maar daar moeten we maar niet teveel over nadenken.....
maar af en toe erbij stil staan is wel goed....

liefs marijke

Hoi

Ik heb het afgerond in mijn hoofd door bij de notaris een testament te maken voor het geval dat er iets gebeurt Joshua naar mijn moeder gaat. Kan ik iedereen aanraden! kosten waren voor mij 270 euro.

grt suuz mv joshua 8-2-07

he hoi !!!

Ik heb gisteren een aanrijding gehad met mijn kleine milan erin
Ik was er denk ik met mijn gedachten niet bij   er was een wegversmalling en de auto voor mij stopte en ik knal er dus tegenaan met de auto ben gelijk de auto uitgerend en milan erruit gehaalt en die keek mij lachend aan
lang leve de veilig autostoeltjes ben nog steeds aan het shaken , en denk ook steeds dat het ook wel anders had af kunnen lopen .
Maar gelukkig is alles goed , alleen 1650 euro schade aan de auto maar dat is een bijzaak en niet belangrijk.
En ik was aldoor zo voorzichtig en idd ook bang dat mij, mijn vriend of milan iets overkwam.

groetjes mirjam

Jeetje, op het moment denk ik daar steeds over na...

Mijn vriend en ik vliegen maandag naar Seattle voor de bruiloft van mijn zusje en de kids blijven hier bij opa en oma van papa's kant omdat ik ze echt nog te klein vind....maar wat als er in amerika nou wat gebeurd met ons...de andere opa en oma zijn natuurlijk ook in de vs komende week....

krijg echt de zenuwen als ik er aan denk

groetjes Yvonne

OOOOOOOOOOOH en wat zal ik ze missen (en wat zal ik belachelijk veel bij te lezen hebben als ik weer terug kom hihi)

Terug
Bovenaan