Oei scherp onderwerp dit wel en meer omdat ik vorig jaar 3weken in coma heb gelegen ik krijg in augustus de zelfde operatie weer waardoor dit alles kwam en maak me dus iid heel druk over het hoe en wat ook om die reden ben ik getrouwd met Marco omdat ik niet zou willen dat mijn kindje naar familie zou gaan als hij er nog gewoon zou zijn....dom misschien maar we hebben allemaal gedacht dat ik het niet zou halen en dus ben ik me er tendege van bewust hoe kwetsbaar een mens is ik kreeg op mijn verjaardag een hersenbloeding waar de hap van zei dat het een verrekt psiertje in de nek was ik moest die dag erna toch naar de neuroloog voor een herniacontrole en die zag gelijk aan me dat het niet goed zat kortom ik had een hersenbloeding ik ben overgebracht naar tilburg ben er geopereerd en die dag erna kreeg ik op die operatie een infarct in de hersenen...weer geopereerd......en nu moet ik dus in augustus weer de 1ste operatie opnieuw ondergaan dus op je vraag denk je daar wel eens aan JA ik wel ik ben ook vreselijk bang nu
liefs Corina
liefs Corina