<p>Hoi allemaal..... misschien hier wat erkenning of tips.... ik heb een prachtige dohter van 7 maanden maar sinds een paar dagen voel ik me enorm slecht... tis eigenlijk begonnen sinds ik begon met werken.... ik schaam me bijna om dit te zeggen maar ik werk maar een paar iurjes per dag wel lichamelijk zwaar.. en ben dr na helemaal uitgeput... t begon goed en k was dol enthousiast dat ik weer begon en van de ene op andere dag negon ik te huilen en ik kan niet meer stoppen... heb 2 jaar terug een bijna burnout gehad... het voelt weer als toen... k krijg nu ook weer hartkloppingen en voel me niet helder kunne nadenken en functioneren... als ik huil lucht het dr na maar even op.... ik schaam me voor alles en iedereen zelfs voor mijn man al steunt hij me erin tot nu toe.... we hebben een pittige start gehad met ons kleintje en is nog steeds altyd heel pittig... ik voel me zo ellendig en ik wil dit niet voor mn dochtertje....!heb wel al de huisarts ingeschakeld... hoe doe je dit met en de zorg van een kleintje.... ik voel me zo’n enorme zwakkeling. Waarom kan ik dit dan niet aan en zoveel mamas wel? </p>