Depressief voelen en baby hebben.

@ mamavaneenbaby dankjewel ook voor de lieve reactie. Jullie hebben ook gelijk. Alleen is t voor mij moeilijk nu dingen in te zien omdat het ff allemaal niet rooskleurig voelt. Hoop dat dit gauw weer kan! X

Hoi hoi,
Super knap dat je 't hier schrijft en dat je ook durft uit te spreken hoe je jezelf voelt. Ik herken 't wel 'n beetje.. Wij hebben ook 'n hele moeilijke start gehad met onze dochter en nu alles weer normaal wordt en iedereen z'n ding doet krijg ik er 't meeste last van lijkt wel. Ik ga morgen ook 'n afspraak maken bij de huisarts, m'n lontje is enorm kort en m'n huwelijk dreigt eraan te gaan.. Ik heb werkelijk waar 't gevoel dat niemand me begrijpt hier om me heen en dat ik er alleen voor sta, dat vind ik niet altijd even makkelijk. Maar ik vind 't daarin tegen wel heel fijn om te gaan werken weer, even wat anders aan m'n hoofd. Al bij de huisarts geweest?

@ cinb. Goed dat je een afspraak heb gemaakt bij de huisarts. Ik herken t gevoel ook dat niemand je begrijpt. Dat heb ik ook heel erg. Ik voel me daarom ook erg alleen. Werken ging bij nie meer. Al was ik zo blij toen ik weer begon. Hoop dat je daar iig je rust kan vinden. Das heel fijn. De huisarts vond me erg overspannen en heb ook alleen maar zitten huilen. Ze denk dat door alle spanningen de afgelopen tijd nu alles eruit komt en nooit echt tijd voor mezelf heb genomen. Ik ben de hele dag onrustig door gepieker en heb hartkloppingen de hele dag dus heb ik wat kalmerends meegekregen gister. Straks heb ik een gesprek bij psycholoog om verder te kijken. Ik wil dolgraag opknappen voor mn dochter! Goed dat je naar de huisarts gaat hoor en lucht je hart! Sterkte! X

Terug
Bovenaan