A
Anoniem
Guest
<p>Dit is mijn tweede zwangerschap en net zoals bij de eerste voel ik me futloos en depri. Heb veel negatieve gedachtes en echt nergens zin meer in. Gelukkig maakt onze 11maander mijn dagen nog zinvol en gezellig. Maar toch hoopte ik dat deze zwangerschap er minder last van te hebben. Ik ben nog maar 7 weken en t is nu veel eerder aan de orde dan bij de vorige zwangerschap. </p><p>Ik ben ook van Alles aan t bedenken om zo min mogelijk nog te hoeven werken maar bedenk dan ook wel meteen wat ga je dan doen? Ben al wel een tijdje niet meer tevrede mijn werk. Ik werk in de zorg. T werk zelf wel leuk maar de uren niet meer. Maar goed dat is niet waarom ik me zo voel dit is denk ik wel echt hormoon gerelateerd. Bah wat baal ik er van! Heb zelfs niet eens zin om leuke dingen te doen. Alles is een opgave zelfs naar bed gaan vind ik rot terwijl ik dat normaal altijd wel fijn vind hoor.</p><p>Ik heb over 3 a4 weken pas de intake bij de vk en ga dit zeker bespreken. Vorige keer wou zij mij door sturen naar de pop poli maar mijn huisarts stuurde mij naar praktijk ondersteuner. Daar heb ik weinig aan gehad en eigenlijk toen maar ja en amen gezegd. Had gewoon geen zin meer om t uit te leggen. Ik ben ook iemand die zich beter voor doet dan t is. En vooral bij mensen waar ik me ze niet zo goed bij voel zoals mijn huisarts die heeft ons al in meerdere dingen niet op de juiste manier geholpen. Overstappen is wat lastig woon in een dorp. </p><p>Pff ik weet dat het na de zwangerschap wel weer goed komt althans dat is na 9 maanden eindelijk t geval. Komt ook doordat ons kind KMA heeft waar dus niet goed in gehandeld is door huisarts en kinderarts. Afijn... </p><p>T voelt voor mij vandaag echt als een gevecht. Morgen moet ik gaan werken en kijk zo tegen op! Nou hopelijk zakt t deze zwangerschap snel. </p>