Depri futloos voelen

Mijn advies is, ga naar de pop poli. Ik loop daar nu ook en daar is de begeleiding echt helemaal gericht op psychische problemen tijdens de zwangerschap. 

Bedankt voor de reacties. Ik merk dat t t ergste is bij t opstaan geen zin om de dag te beginnen. Vandaag gaat t wel weer maar ga wel vast aan de bel trekken. 

Hoi NooraSiem,
Ik herken het zeker. Bij mij hebben hormonen ook een beetje dat effect. Komt erbij dat ik in mijn vorige zwangerschap een hellpsyndroom en vroeggeboorte doorging waardoor ik nu niet alleen futloos en depri maar ook vooral last heb van angsten. Ik heb me een paar weken terug wel aan laten melden bij de poppoli, ik heb er nog niks van gehoord maar ik hoop er gauw heen te gaan. de verloskundige kan je volgens mij ook hierheen verwijzen dus dan zou je buiten je huisarts om kunnen gaan. 

He wat vervelend dat je je zo voelt! Depressieve gevoelens zijn vaak het ergst in de ochtend, en worden beter gedurende de dag. Je moet hier sowieso hulp bij zoeken en vooral geen mooier plaatje schetsen naar huisarts of andere hulpverleners. Het klinkt hier alsof je prima kan omschrijven hoe rot je je voelt en probeer dat ook eerlijk naar buiten te uiten, zo kunnen mensen je het beste helpen. Je hoeft je voor niemand groot te houden, jij moet nu voor 2 (zelfs voor 3) zorgen en dat kan alleen maar als jij op je benen blijft, maar daarvoor moet je wel goede ondersteuning krijgen. Laat je vooral niet met een kluitje het riet in sturen. 
Sterkte!! 

Terug
Bovenaan