Depri

Ha meiden,

Wie van jullie heeft er ook
2 miskramen gehad en is ook zo bang nooit moeder te worden? Mijn 2e miskraam is in maart geweest, ben
22 maart gecurreteerd. Kan het maar niet van me afzetten, de ene dag gaat het vrij goed, maar de andere dag jank ik de hele boel weer bij elkaar. Zit nog op 2 uitslagen van onderzoeken te wachten, spannend dus!

Iedereen succes met zwanger worden!

Groetjes L

Hoi L,

Ik heb ook 2 miskramen gehad.
Ik ben niet bang om nooit moeder te worden, want ik denk dat moois overkomt mij ook nog wel.
Wel ben ik bang als ik zwanger ben dat het weer mis kan gaan, maar die angst zal bij iedereen zijn.

Ik kan alleen 1 advies geven probeer positief te blijven ook al is dat makkelijk gezegt.
Ik wens je veel sterkte toe.

Liefsss Cindy

Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie. Mijn vriend zegt ook steeds dat ik positief moet blijven denken, maar ben altijd al vrij negatief, dus het is nu helemaal moeilijk om positief te blijven. Hoop dat het 2x pech is geweest en dat het de volgende keer goed gaat, nog even wat uitslagen van onderzoeken afwachten. Zal blij zijn als alles goed is, dan durf ik wat meer hoop te hebben. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben al 32, dus de tijd dringt best wel vind ik zelf!

Groetjes L

Hoi L,

Ik begrijp je heel goed vooral kwa leeftijd.
Ik ben zelf pas 26.
Meestal komen uit die onderzoeken alleen maar positieve uitslagen.
Ik hoop als je positief nieuws hebt gehad dat je meer vertrouwen hebt.
Ik duim voor je en hoop dat de 3de x scheepsrecht is.
Suc6

Liefsss Cindy

Hoi meis, ik begrijp je heel goed. Zelf heb ik 1 miskraam gehad en ik heb die angst ook al. Ik heb het niet altijd, soms ben ik er ineens van overtuigd dat het vast wel een keer goed gaat en soms overheerst de angst dat het vast nooit gaat lukken!!
Heel veel sterkte en succes!!

Groetjes Frederique

Hoi
op 22maart kwam bij mij spontaan het vruchtje.
Ik ben inmiddels net door mijn derde menstruatie heen.
het is telkens een teleurstelling om die rode dagen voor mijn kieen te krijgen ,ik was deze keer heel hyper de dagen ervoor, tijdens was ik doodmoe, nu(vandaag ) ben ik somber en uitgeput.
over het algemeen voel ik mij prima maar deze week hakt het er wel in.
gelukkig is er het forum om ´s lekker van je af te schrijven.

liefs, Jeanette

Ha meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Tsja een miskraam hakt er behoorlijk in, had dat eerlijk gezegd nooit verwacht. Maar na mijn eerste miskraam was ik ook erg geschrokken, je weet dat het vaak gebeurd, maar toch. Na de tweede heb ik helemaal zoiets van jeetje weer 1, komt het nog wel goed, zijn er geen afwijkingen waardoor het fout gaat enz. Hoop dat de uitslagen goed zijn. Heb nu mijn 3e menstruatie, vorige keer was ik alweer zwanger, maar het wil helaas niet zeggen dat ik nu weer snel zwanger ben natuurlijk! Hoop niet dat ik te lang moet wachten en als het zover is dat het dan wel goed gaat! Jeanette, hoeveel miskramen heb jij gehad en hoe oud ben je?

Groetjes L

Hoi,

Ik heb in totaal vier miskramen gehad, maar na de eerste miskraam hebben we gelukkig wel een gezonde zoon gekregen. Nu zijn we al 15 maanden bezig voor een tweede kindje, maar ik heb dus nog drie miskramen gehad (ik ben afgelopen maandag gecuretteerd bij 10 weken). Ik ben 31 en mijn man 36, dus voor ons begint de tijd ook een beetje te dringen.

Ondanks dat zwanger zijn helemaal niet meer leuk is (heel beroerd, moe etc. en allemaal steeds voor niks) ben ik toch elke keer nog best positief geweest en heb ik me niet teveel zorgen gemaakt. Wel vraag ik me af of het ooit nog goed zal gaan. Helaas is het enige wat ik kan doen gezond leven, maar verder is het aan de natuur. Het klinkt misschien allemaal erg nuchter, maar geloof me, ik ben er nog steeds ondersteboven van en vind het verschrikkelijk!

Toch hoor je het vaak dat vrouwen één of meerdere miskramen hebben en daarna toch een gezond kindje krijgen. Geef de moed dus niet op, de aanhouder wint! Wij doen het voorlopig wel even rustig aan, na zo'n hectisch jaar, maar over een tijdje gaan we het zeker weer proberen.

Heel veel succes allemaal!

Groetjes van Sacha

Terug
Bovenaan