Depri...

Heei Mirjam,

dat kun je wel zeggen ja...ZWAAR!!!
De pest is dan ook dat je overdag niet ff lekker bij kan slapen.
Maar de osteopaat was bij jou niet goed bevallen?? Vertel!!
Ik heb morgen een afspraak, heb al m'n hoop daar weggelegd dus.....niet te negatief he...hahahahha.
Ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben zo benieuwd waar ze nu eigenlijk wakker van word, vind het zo vreemd. Ze huilt ook niet altijd, maar is hewoon wakker en wil haar tutje en slaapt zo weer verder.
Gelukkig is het verder een super lief en vrolijk meisje, en gaat haar ontwikkeling de laatste weken als een speer...zoooo gaaf.

Ik laat het jullie weten of het heeft geholpen!!!!

Liefs Monique

Thanks Sil...ik ook hihii!!
En super..ik had vandaag gebeld en kan morgen al komen...klonk ik zo wanhopig???

Zo dat is flink @#$#^$% zeg maar. Ik heb hier ook geen makkelijke slaper maar dat is vooral overdag. dan slaapt ze niet langer dan 2 keer 45 minuten. 's nachts gaat gelukkig wel ok. Met vlagen slecht maar  vaker goed.  
Ik word al doodmoe dat ze overdag niet slaapt. Als je 's nachts dan ook niet aan je rust komt PFFFFFF. Ik heb met je te doen.  Ik ken trouwens wel meer van dit soort verhalen ( van de decemberhyve ). Je bent zeker niet de enige. Veel succes morgen

quote: mk2011 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 21:45:51'));

Thanks Sil...ik ook hihii!!
En super..ik had vandaag gebeld en kan morgen al komen...klonk ik zo wanhopig???

De osteopaat bij ons geeft ook altijd voorrang op babietjes, dus misschien is dat het.
in ieder geval erg fijn!
Ben benieuwd.
Sil

Hey dames,

Ten 1e wil ik je véééél succes wensen voor morgen!
En ten 2e wil ik nog even een reactie geven voor/op Mirjam.
MissJud komt hier (helaas) bijna niet meer heb ik het idee... maar zij liep dus ook bij een osteopaat wat dus haar ook niet beviel. Ze merkte wienig/niets verschil in daarvoor.
Op aanraden van mij is ze voor een in-take gesprek bij een manueeltherapeut gegaan, en daarna is het aanzienlijk beter gegaan met haar dochter.
Dus ik zou zeggen, als het bij de osteo niets wordt, kan je altijd nog een second-opinion aanvragen bij een manueel therapeut. En tja.. als het da'n nog niets is... weet ik het ook niet meer....

Groetjes Debby

Heei Debby,

dat doe ik zeker. Had wel aan je tip gedacht hoor maar daar was een wachtlijst en bij de osteopaat kan ik dus morgen al terrecht...maar toch bedankt!!

Hey,

Ik geef je zeker geen ongelijk hoor, je moet da't pakken wat het best/snelst is voor je... jij kan het in je achterhoofd houden... maar het  is ook een tip naar Marjan toe gericht  Mss kan zij er ook wat mee (hoop ik dan!)

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan