Derde kind ja of nee en wat zijn de gevolgen?

Wat leuk dit allemaal te lezen ?
Ik moet begin juni op controle bij de gynaecoloog. Dan word mijn spiraaltje "vervangen" of gewoon verwijderd. Wij staan beide achter een 3 de zwangerschap/kindje maar hoe dichter bij het komt, hoe harder e beginnen afwegen.
Zoals vele hierboven.. plaats is geen probleem, Financiël ook niet maar praktisch, met al een zoon van 6 en een dochter van net 4. Terug in de luiers, de "slapeloze" nachten, de luiers,.. ik heb het er allemaal meer dan voor over maar toch slaagt de twijfel soms toe. De ene moment denk ik jawel alles komt goed en de andere moment ben ik zo twijfelachtig ? mijn hart zegt volmondig ja... Mijn verstand laat me soms wat in de steek ? met al.die kronkels 
Liefs G

Wat leuk dit allemaal te lezen ? Ik moet begin juni op controle bij de gynaecoloog. Dan word mijn spiraaltje "vervangen" of gewoon verwijderd. Wij staan beide achter een 3 de zwangerschap/kindje maar hoe dichter bij het komt, hoe harder e beginnen afwegen. Zoals vele hierboven.. plaats is geen probleem, Financiël ook niet maar praktisch, met al een zoon van 6 en een dochter van net 4. Terug in de luiers, de "slapeloze" nachten, de luiers,.. ik heb het er allemaal meer dan voor over maar toch slaagt de twijfel soms toe. De ene moment denk ik jawel alles komt goed en de andere moment ben ik zo twijfelachtig ? mijn hart zegt volmondig ja... Mijn verstand laat me soms wat in de steek ? met al.die kronkels  Liefs G  

Dit is zo herkenbaar! Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. Onze dochter is bijna 6 en onze zoon is bijna 4.Nooit gedacht dat we ooit nog zwanger zouden worden, omdat het heel lang überhaupt de vraag was of ik wel zwanger kon worden ivm vervroegd in de overgang. Dus na 2 kindjes dachten we klaar te zijn.. Tot een jaar geleden. Ik had gedroomd dat ik zwanger was en dat ik helemaal gelukkig was. He wilde ik dan toch een derde? Ik heb dit met mijn man gedeeld en die zag minder beren op de weg als mij. Ik zat idd met het financiële, huis, auto, bekkenklachten en wat als ik het niet aankan en dit kindje niet gezond is. Mijn man stelde me gerust en zei het komt wel goed.. Ik heb mijn spiraal eruit laten halen en toen hadden we zoiets van we zien wel. Gebeurd het, dan is het meer als welkom. Ik vond het enorm spannend en ondanks dat de spiraal eruit was toch ook getwijfeld. Maar er was een wonder.. Ik was gelijk zwanger! En het voelde echt als een wonder en geluk. We waren er super blij mee!
Wij kwamen ook een kamer tekort. Wij hadden een inbouwkledingkast waar we een kamer van hebben kunnen maken. We hebben er een raam ingeplaatst en daar slaapt ons zoontje nou. Het bed past precies en dan is er nog ruimte voor een klein kastje, maar onze zoon is er helemaal gelukkig mee! Helaas nu geen geld voor een andere auto.. Het past wel in 1 auto, maar is krap en wat meer ruimte is handig. Maar voor nu doen we het er maar mee. En gaan we op vakantie dan gaan we toch met 2 auto's. 
Conclusie: voor alles is een oplossing! Als je echt het gevoel hebt, dat je graag nog een keer zwanger wil zijn dan zou ik daar voor gaan! Want doe je het niet, dan krijg jeachteraf spijt want terug kan je niet. 
Ondertussen ben ik 35 weken zwanger er zijn er geen beren meer op de weg! ;-) 

Dit is zo herkenbaar! Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. Onze dochter is bijna 6 en onze zoon is bijna 4.Nooit gedacht dat we ooit nog zwanger zouden worden, omdat het heel lang überhaupt de vraag was of ik wel zwanger kon worden ivm vervroegd in de overgang. Dus na 2 kindjes dachten we klaar te zijn.. Tot een jaar geleden. Ik had gedroomd dat ik zwanger was en dat ik helemaal gelukkig was. He wilde ik dan toch een derde? Ik heb dit met mijn man gedeeld en die zag minder beren op de weg als mij. Ik zat idd met het financiële, huis, auto, bekkenklachten en wat als ik het niet aankan en dit kindje niet gezond is. Mijn man stelde me gerust en zei het komt wel goed.. Ik heb mijn spiraal eruit laten halen en toen hadden we zoiets van we zien wel. Gebeurd het, dan is het meer als welkom. Ik vond het enorm spannend en ondanks dat de spiraal eruit was toch ook getwijfeld. Maar er was een wonder.. Ik was gelijk zwanger! En het voelde echt als een wonder en geluk. We waren er super blij mee!
Wij kwamen ook een kamer tekort. Wij hadden een inbouwkledingkast waar we een kamer van hebben kunnen maken. We hebben er een raam ingeplaatst en daar slaapt ons zoontje nou. Het bed past precies en dan is er nog ruimte voor een klein kastje, maar onze zoon is er helemaal gelukkig mee! Helaas nu geen geld voor een andere auto.. Het past wel in 1 auto, maar is krap en wat meer ruimte is handig. Maar voor nu doen we het er maar mee. En gaan we op vakantie dan gaan we toch met 2 auto's. 
Conclusie: voor alles is een oplossing! Als je echt het gevoel hebt, dat je graag nog een keer zwanger wil zijn dan zou ik daar voor gaan! Want doe je het niet, dan krijg jeachteraf spijt want terug kan je niet. 

Dit is zo herkenbaar! Ik heb precies in dezelfde situatie gezeten. Onze dochter is bijna 6 en onze zoon is bijna 4.Nooit gedacht dat we ooit nog zwanger zouden worden, omdat het heel lang überhaupt de vraag was of ik wel zwanger kon worden ivm vervroegd in de overgang. Dus na 2 kindjes dachten we klaar te zijn.. Tot een jaar geleden. Ik had gedroomd dat ik zwanger was en dat ik helemaal gelukkig was. He wilde ik dan toch een derde? Ik heb dit met mijn man gedeeld en die zag minder beren op de weg als mij. Ik zat idd met het financiële, huis, auto, bekkenklachten en wat als ik het niet aankan en dit kindje niet gezond is. Mijn man stelde me gerust en zei het komt wel goed.. Ik heb mijn spiraal eruit laten halen en toen hadden we zoiets van we zien wel. Gebeurd het, dan is het meer als welkom. Ik vond het enorm spannend en ondanks dat de spiraal eruit was toch ook getwijfeld. Maar er was een wonder.. Ik was gelijk zwanger! En het voelde echt als een wonder en geluk. We waren er super blij mee! Wij kwamen ook een kamer tekort. Wij hadden een inbouwkledingkast waar we een kamer van hebben kunnen maken. We hebben er een raam ingeplaatst en daar slaapt ons zoontje nou. Het bed past precies en dan is er nog ruimte voor een klein kastje, maar onze zoon is er helemaal gelukkig mee! Helaas nu geen geld voor een andere auto.. Het past wel in 1 auto, maar is krap en wat meer ruimte is handig. Maar voor nu doen we het er maar mee. En gaan we op vakantie dan gaan we toch met 2 auto's.  Conclusie: voor alles is een oplossing! Als je echt het gevoel hebt, dat je graag nog een keer zwanger wil zijn dan zou ik daar voor gaan! Want doe je het niet, dan krijg jeachteraf spijt want terug kan je niet.  Ondertussen ben ik 35 weken zwanger er zijn er geen beren meer op de weg! ;-) 

Terug
Bovenaan