derde kind?

Het is normaal dat je dit denkt, omdat je moeder bent van twee kinderen. Die wil je niet achterlaten.
Maar wil je een derde kind echt heel graag of is het, even afgezien van die gedachtes van dood gaan, toch niet heel erg graag?
Veel succes met je keuze

Hoi,
Ik herken je gevoel heel goed. Ik ben op het moment 31 wkn zwanger van mijn derde. Ik had ook twijfels over weer zwanger zijn hoewel ik dolgraag een derde kindje wilde. Ik heb bij mijn 2e zwangerschap veel last gehad van mijn bekken en het heeft ook wel even geduurd voor dat over was na de bevalling. Gelukkig gaat het dit keer een stuk beter. Ook zag ik erg op tegen nog een bevalling, ik heb vooral mijn vorige kraamtijd als erg vervelend ervaren. Gek genoeg zie ik er steeds minder tegenop naarmate de zwangerschap vordert. Een stukje verwerking en voorbereiding denk ik. Het hoeft geen roze wolk te zijn en je mag het best moeilijk hebben! Angst voor complicaties bij de bevalling heb ik ook wel gehad, maar daar kan je je leven niet op baseren. Ik probeer die gedachtes van me af te zetten. Dat soort dingen heb je niet in de hand. Ook twijfels of dit kindje ook wel gezond zal zijn, ik laat het maar gebeuren! Het is in ieder geval heel normaal twijfels en angsten te hebben. Feit is wel dat ik zelf erg graag een derde kindje wilde. Ik denk dat je je dat af moet vragen. Garanties zijn er toch niet!
Sterkte, Suzan

Terug
Bovenaan