Hai,
Wat een lekker weer he voor oktober. Zalig gewoon. Vanmiddag met de boys naar voetbal kijken, gezellig in het zonnetje zitten met een paar vrouwtjes. Manlief was jaloers omdat hij aan boord zit. Vlgde week ga ik naar hem toe, hij is nu eenmalig een keer voor 4 weken weg, snik.
Suus, roos heet inderdaad niet in het echt roos maar ik begreep dat je er al gevonden hebt. Ik zal ook eens wat vaker op hyves zitten hoor, vergeet het steeds.
Ben zo benieuwd hoe het met edith is. hebben jullie dat ook dat je dan een beetje bang wordt dat er iets niet goed is omdat ze zolang niks laat horen? Hopelijk is alles prima in orde maar heeft ze het gewoon veel te druk.
Mijn "schoondochter"(wat klinkt dat oud en zo voel ik het ook absoluut niet) is alweer 11 weken zwanger, gaat echt snel. Ben wel blij voor haar maar blijft pijn doen. Er zijn er nu al 2 waarmee ik even samen zwanger ben geweest die dus nu zwanger zijn van de 2e, dan baal je echt wel hoor.
Maar goed, hoop nog steeds dat onze tijd nog komt, wie weet van de week al maar ik denkmhet niet. Anders maar weer ann de spuiten, helaas.
Gr. Debby