DERDE KINDJE? DEEL 13

Roos,

Ik wilde jou zoeken op hyves via Debby, maar heet je daar ook Roos? Wil jij mij anders even opzoeken? Ik ben vriendjes van Debby, Esther en Alice en Janine.
Zoeken op Suus tussen hun vriendjes.

Groetjes Suus

Roos: Ik denk dat ik je al gevonden heb, heb je uitgenodigd mijn vriendje te worden.

Groetjes Suus

Hai,

Wat een lekker weer he voor oktober. Zalig gewoon. Vanmiddag met de boys naar voetbal kijken, gezellig in het zonnetje zitten met een paar vrouwtjes. Manlief was jaloers omdat hij aan boord zit. Vlgde week ga ik naar hem toe, hij is nu eenmalig een keer voor 4 weken weg, snik.

Suus, roos heet inderdaad niet in het echt roos maar ik begreep dat je er al gevonden hebt. Ik zal ook eens wat vaker op hyves zitten hoor, vergeet het steeds.

Ben zo benieuwd hoe het met edith is. hebben jullie dat ook dat je dan een beetje bang wordt dat er iets niet goed is omdat ze zolang niks laat horen? Hopelijk is alles prima in orde maar heeft ze het gewoon veel te druk.

Mijn "schoondochter"(wat klinkt dat oud en zo voel ik het ook absoluut niet) is alweer 11 weken zwanger, gaat echt snel. Ben wel blij voor haar maar blijft pijn doen. Er zijn er nu al 2 waarmee ik even samen zwanger ben geweest die dus nu zwanger zijn van de 2e, dan baal je echt wel hoor.

Maar goed, hoop nog steeds dat onze tijd nog komt, wie weet van de week al maar ik denkmhet niet. Anders maar weer ann de spuiten, helaas.

Gr. Debby

Sorry dat ik hier een tijd niet ben geweest. Had gelukkig het nieuwe deel al snel gevonden.
Ben inmiddels 25 weken en de kleine groeit goed. Met de dag vind ik het spannender worden en neemt de angst ook toe. Ga nu elke 2 weken naar het ziekenhuis maar ben ook al weer 2 x buiten de controles om geweest. De paniek slaat dan toe en ik krijg het niet eerder onder controle dan dat ik onze kleine heb gezien. In het ziekenhuis doen ze gelukkig niet moeilijk en tonen ze alle begrip.

Debby ook ik ik duim weer als een razende!!! Zal je via Hyves een klavertje sturen misschien helpt het.

Jullie hadden mij ook al op Hyves gevonden. Sorry dat ik een andere naam heb maar wil het forum een beetje anoniem houden (voor zever dat lukt met mijn verhaal) Gezellig elkaar ook op Hyves te hebben zie je elkaar ook eens :)

Voor zover ik lees gaat alles goed met iedereen en natuurlijk ook met de kids, fijn.

Zelf ben ik dinsdag weer tante geworden. Mijn zusje is bevallen van een gezonde zoon.
Verder heb ik nu herfstvakantie en ga ik lekker genieten van onze dochter. Ook wil ik proberen een begin te maken met de babykamer.

Iedereen een prettig weekend
groet Roos (hihi)

Hai meiden.

Hier dus weer ongi. Inderdaad een paar dagen later dan normaalomdat ook mijn eisprong later was. Toch krijg je dan een beetje hoop dus ik baalde dan ook verschrikkelijk dat er toch weer bloed kwam. Ook maakte ik me heel erg druk over de ivf dus hebben we besloten om het een maandje uit te stellen. Eigenlijk was ik een beetje helemaal in paniek want manlief kon moeilijk van boord komen dus dat was al een punt plus dat ik met mijn zoon op pad moest voor zijn theorie/examen en ik bang was dat ik dan net voor echo moet. Vlgde week is het hier ook vakantie en je moet tijdens het prikken een paar keer naar breda voor echo en dat zag ik ook niet zitten als mijn mannetjes thuis zitten. En toen we dit net hadden besloten kregen we van dochterlief dat alles goed was op de 12 weken echo met hun 2e wondertje. Toen heb ik echt een potje zitten janken. Afijn, nu gaat het wel weer. Ben van het weekend lekker naar boord geweest en gister zijn mijn mannetjes weer gekomen. De oudste is afgelopen maandag 16 geworden maar we hadden het al gevierd.
Ik vind het wel jammer dat er nog maar zo weinig meiden hier schrijven.
Nou, volgende maand dan echt maar beginnen met de ivf. manlief begint dan ook bij een nieuwe baas en daar kan hij als het nodig is van boord koem. Ook moet hij in de andere weken werken dus ik hoop dat hij dan gewoon thuis is (ook tijdens mijn eisprongen). Jullie horen het wel weer.

Roos,alweer 25 weken. Wat gaat dat toch snel. Ik heb je klavertje ontvangen hoor, hopelijk brengt hij geluk voor volgende maand.

Gr. Debby

He jeetje Deb nee dat is echt balen. Dan krijg je hoop en dan wordt dit de grond in geslagen!
Nou meid ik duim voor je!

Hier zijn gangetje, Nielsje is eergisteren 1 jaar geworden! Nou best wennen nu is ie baby af!

Jammer inderdaad dat er nog zo weinig meiden schrijven. We hebben wel een groep op de hyves en dat is leuk kan je goed bijhouden en zien hoe het met iedereen gaat!

Nou Deb sterkte!

Liefs
Lies

O Deddy wat is het soms ook oneerlijk. Jullie doen zo je best en dan ......... Wat zou het fijn zijn als het toch snel zo mag zijn!

Wat knap dat je even een maand rust neemt, natuurlijk duim ik gewoon door en hoop ik dat mijn klavertjes gelukt brengt.

Nog gefeliciteerd met je zoon.

Meiden vind het leuk elkaar ook op Hyves te hebben. Had eerst zo mijn bedenkingen, jullie "kennen" elkaar al veel langer maar vind het toch erg leuk. Bedankt voor het zoeken.

Ga vandaag met mijn mannetje op pad voor de babykamer. Moet er ondanks mijn angsten een keer mee beginnen. Veel hebben we natuurlijk al maar wil ook wat nieuwe dingen.

Iedereen een fijn weekend :)
groeten Roos

Terug
Bovenaan