DERDE KINDJE DEEL 9

He Swiepie,

Wat snel, 2 weken. Maar mooi dat je hem kwijt bent.
Wij hebben al 2 jaar een appartement te koop. Maar er wordt hier in het dorp erg weinig verkocht de laatste 2 jaren.
Ik ben vanochtend bij de makelaar geweest om hem uit de verkoop te halen.
De makelaar kwam vanochtend met een eventuele huurder..
Maar eens uitzoeken of dat wat is voor ons.

Groet,

Janien

He Swiepie,

Wat snel, 2 weken. Maar mooi dat je hem kwijt bent.
Wij hebben al 2 jaar een appartement te koop. Maar er wordt hier in het dorp erg weinig verkocht de laatste 2 jaren.
Ik ben vanochtend bij de makelaar geweest om hem uit de verkoop te halen.
De makelaar kwam vanochtend met een eventuele huurder..
Maar eens uitzoeken of dat wat is voor ons.

Groet,

Janien

Haaa, toch weer berichten? Ze leken inderdaad verdwenen, raar.
Loes, spannende begint het te worden. Fijn dat verder alles goed gaat.
Swiep, wat snel je huis verkocht! Heerlijk.
Deb: gelukkig weer een datum, zal 8 april voor je duimen. gun het je zo..

Ik ben vandaag precies 7 wkn zwanger. Geen drupje bloed verloren, joepie.
En echt waaaaaaaaaaaaanzinnig moe en enorme opgeblazen darmen.
Ben nog nooit zo moe geweest bij een zw schap.
Janien, hoe voelde jij je bij de tweeling? voelt dat in het begin al anders? Want ik heb gedroomd dat het er twee zijn. Stomhe?

hoi iedereen vannacht heb ik voor het eerst wakkergelegen van menstruatie pijn en lichte weeen ook een beetje misselijk (bij allebei de bevallingen gespuugd) ik heb geen idee of het door zet maar wordt nu erg nieuwsgierig hed ook al gedoucht maar werd niet minder en niet erger dus we zullen zien groetjes loes

hoi iedereen vannacht heb ik voor het eerst wakkergelegen van menstruatie pijn en lichte weeen ook een beetje misselijk (bij allebei de bevallingen gespuugd) ik heb geen idee of het door zet maar wordt nu erg nieuwsgierig hed ook al gedoucht maar werd niet minder en niet erger dus we zullen zien groetjes loes

Oh Loes, wat spannend. Ben erg benieuwd of het gaat doorzetten.
Edith: yes alweer 7 weken. Gelukkig al voorbij de dag van je 1e miskraam. Zal wel lachen zijn als het er inderdaaad 2 zijn. Zelf heb ik als het straks allemaal zover is met de IVF van laten ze er maar 2 terugzetten, lijkt me helemaal te gek 2 van die hummeltjes. Mijn moeder is er zelf ook 1 van een tweeling ( helaas tante overleden 2,5 jaar geleden) en mijn vriending heeft ook een tweeling, ook mijn neef trouwens en mijn ex-schoonzusje. Heb dus al genoeg tweelingen meegemaakt, zal druk zijn maar ook erg leuk. Nou ja, laat ik eerst maar eens gewoon zwanger raken. Ik was bij de 2e en 3e zwangerschap ook erg moe en ik weet nog dat bij de 2e mijn darmen ook erg aanwezig waren.

Hier voor de rest weinig nieuws. Ben weer gezellig bij mannetje aan boord tot en met woensdagochtend.

Gr. Debby

Hihi Edith, dat zou wat zijn. Een tweeling!

Ik voelde met 7 weken heel sterk dat het er 2 gingen zijn.
Toen ik naar mijn buik wees en tegen mijn man zei: "hier zit er 1 en daar zit er nog 1". dacht hij volgens mij dat ik niet goed was ofzo. Hij nam het in ieder geval niet heel serieus. Nou neem ik hem dat niet kwalijk hoor. Hij is heel nuchter. Toen we voor de 1e echo gingen lachtte hij nog in het ziekenhuis en zei: 'zo, even onze 3-ling bekijken".
Toen dacht ik bij mezelf, wacht jij maar af!!
Het gevoel was gewoon heel sterk.

Ik hoop voor jou eerlijk gezegd dat het er gewoon 1 is. Met 2 heb je het beredruk de eerste 4 jaar. Ik heb nooit echt kunnen genieten van de 2-ling als baby's. Ik was constant aan het rennen en vliegen.

Soms voel ik mij wel eens schuldig tegenover Laura en Chantalle dat ik zo van Amarens geniet. Het is zooo anders 1 of 2.

Als het er wel 2 zijn dan komt het bij jou ook vast wel goed. Zou jij het zelf leuk vinden?

Wanneer heb je je eerste echo?
Ben benieuwd!!

Groet,

Janien

Terug
Bovenaan