derde kindje!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb twee kids van 5 en 3. Toen ze nog zo heel klein waren vond ik het prima zo!
Maar rond het derde jaar van mijn zoontje begon het echt te kriebelen. Het wordt allemaal veel makkelijker maar ik ben er nog zooo niet aan toe. Ik wil nog een kindje in mijn buik voelen, nachtvoeding geven, achter de kinderewagen lopen, voorop de fiets een moppie!!!!!! Eerst was mijn mannetje niet helemaal voor maar gelukkig is hij om. En gaan we er nu voor! Ik vind het wel doodeng allemaal. Gek he ik zou ondertussen wel ervaren moeten zijn.
Wie probeert ook zwanger te worden van de derde of wie is er zwanger van de derde? Graag reactie want ik ben wel heel nieuwsgierig.

Groetjes Kaasje

Hoi, ook ik ben bezig voor een 3de kindje wij hebben 2 meiden van 4 en 2 jaar , helaas lukt het niet zo snel .
6mnd geleden een bbz gehad en nu dus al een jaar bezig ,maar we geven

niet op......

Ik heb niet dat gevoel van eng maar zou nog 1 keer zo heerlijk een kindje in je buik voelen en alles eromheen.....dat is zo top.

liefs daan

Hoi,

Ook wij proberen zwanger te worden van een derde, ben nu waarschijnlijk nog aan het ontpillen, inmiddels ruim 3 weken over tijd maar test negatief.
Wij hebben al een zoon van 6 en een dochter van 3, en zouden het ook graag allemaal nog een keer meemaken.
Lijkt me ook wel lekker dat, als er een derde komt, de andere 2 al op school zitten, lekker de tijd hebben voor weer zo'n kleintje.

groetjes MP

Hoi MP,
Ik herken dat zoveel dagen over tijd. Had ik vorige maand ook. Mijn spiraaltje had ik laten verwijderen en het duurde erg lang voor ik ongesteld werd. Had ook al een test gedaan en die was negatief. Maar dat had ik bij mijn tweede ook: eerste test was negatief en ik bleek toch wanger. Nu is het mijn 34e dag en ik durf geen test te doen. Geen idee wat mijn cyclus is. Wel spannend hoor, ik ga wel heel vaak naar de w.c om te kijken of ik al ongesteld ben.
Welke dag had jij de test gedaan want misschien was die ook te vroeg!!!!

Groetjes Hedi

Hoi,

Wij hadden na veel wikken en wegen besloten om het toch bij twee kinderen te houden ( zijn nu 5 en 2 ), alleen was mijn lichaam het daar niet me eens. Ondanks de pil raakte ik toch zwanger van de derde. Na de schrik waren we er heel erg blij. Helaas was het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, die door het lichaam zelf opgelost is. Snap niet precies hoe, maar het was zo. Ouders hebben nu zoiets van je hebt twee gezonde kinderen, dus laat het maar zo. Zelf wil ik wel heel graag nog een derde, mijn man gelukkig ook. Vandaag kregen we groen licht van de gynacoloog om weer zwanger te mogen raken. Dus we gaan nu toch bewust voor een derde.

Groetjes, Manon

hey,

onze kids zijn 3 en 9maanden, toen de jongste 3 maanden was ben ik zwanger geraakt,
door de pil heen schrokl wel maar nu zitten we al in week 26 bijna weer 27 en alles gaat, gelukkig goed we weten al wat het wordt een babygirl.
hoop voor jou dat het ook snel raak is meid zet hem op wat kinderen zij het,
mooiste wat je kunt krijgen als je het nu niet doet hebbie later spijt.

xjes

Hoi Hedi,

Vandaag ben ik toch ongi geworden, op dag 52, ik had op dag 42 de test gedaan die negatief was. Ik was er al vanuit gegaan dat m'n lichaam tijd nodig had om te ontpillen, had ik bij de andere 2 ook last van. Als ik jou was zou ik er toch eerdaags een test aan wagen, dan weet iets meer.

groetjes MP

Hoi MP,
Gelukkig hield je er al rekening mee dat je niet zwanger was. Ik hoop voor je dat het volgende maand raak is!
Vandaag 35e dag en ik denk dat ik vanmiddag toch maar een test ga kopen! Ben benieuwd!
Maar ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger maar ja dat had ik bij mijn andere twee ook niet. Ik heb toch wel het gevoel dat m'n ongesteldheid gaat komen. Kan me niet voorstellen dat ik nu weer zo snel zwanger ben.
Groetjes

Terug
Bovenaan