derde kindje!

Hoi Hedi,

Als ik jou was zou ik toch eerdaags gaan testen, dit is nu je 2e ronde als ik het goed lees? Zou mooi zijn als het weer zo snel raak is. Ben benieuwd, hoop het voor je.

groetjes MP

Hoi,
Ook wij gaan voor een derde.
We hebben al een dochter van ruim 6,5, en een zoon van 3,5.
Dus we vinden het inderdaad ook heel bijzonder om alles nog een keer mee te maken..Als het zo ver mag komen..
We zitten in ronde 2..dus even zien maar. Vorige twee zwangerschappen allebei binnen drie maanden zwanger..maar ben er nu anders mee bezig..We zien het wel, en ik denk echt dat als het voor je is weggelegd, het ook wel gaat komen.
Succes..R

Hoi,
Ik heb een test gedaan en hardstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!
Echt niet verwacht dat het dit keer weer zo snel zou lukken.
Ik ben natuurlijk erg blij en kan aan niets anders meer denken!
Wanneer vertellen we het de ouders en heel belangrijk wanneer vertellen
we het de kinderen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal heel snel zwanger worden.
Liefs H

Hoi,
Te gek zeg voor je!!!
Proficiat, hoe snel is het gegaan dan?
Geniet ervan, en ik wens je alle goeds voor de komende maanden!!
Groet R

Hoi Hedi en de anderen,

Ik kijk net voor het eerst op dit forum en ik lees dat ik je al kan feliciteren! Ik wens je van harte een hele mooie zwangerschap toe en dat je een mooi gezond kindje krijgt!!!!!  
Wij hebben 2 zonen, de oudste is bijna 4 (hij wordt a.s. vrijdag 4) en een van 2 (vanuit mei). Heel lang heb ik zitten dubben of er wel of geen derde kindje erbij zou moeten komen. Qua gevoel: meteen. Qua verstand: twijgel. Alle mogelijke scenario's spoken door je hoofd: je hebt al 2 gezonde kinderen, weer opnieuw beginnen met gebroken nachten,  etc, etc.... Maar uiteindelijk nu met de pil gestopt!! Was best een eng besluit, want nu ga je ervoor. Ik wacht 1 menstruatie af aangezien ik heel erg onregelmatig ongesteld wordt en dan zie ik het wel. Ik verheug me toch heel erg erop....

Groetjes, Ruma

Hoi Hedi,

Fantastisch dat het alweer zo snel raak is. Gefeliciteerd en geniet ervan, over een aantal maandjes hou je hopelijk een lief, klein poppie in je armen.
Een goede zwangerschap toegewenst!!!!!

Groetjes MP

Dank jullie wel!
Leuk hoor zo dit forum. Bij mijn andere twee had ik nog geen internet
dus dit is pas voor het eerst. Ik vind het heel leuk om dingen uit te wisselen.
Ik ben nu ook naar het forum verhuisd van 'maart 2007 uitgerekend.'

Ik hoop voor jullie dat je naar april 2007 kan!!!!!!!!
Heel veel succes!

Liefs van mij!

Terug
Bovenaan