Derde kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben suusie, 33 jaar en heb 2 kindjes van 3 jaar en 14 maanden.
Het begint nu weer enorm te kriebelen, maar ik twijfel.
Manlief zou ook nog wel een derde willen, maar aangezien de zwnagerschappen en bevallingen niet bepaald soepel zijn verlopen, ben ik toch een beetje bang.
Zijn er hier dames die zich in dit verhaal herkennen?
Ik zou graag hierover willen babbelen op het forum.

Groetjes suusie

Hey Suusie,

Nou ik herken het een beetje!!! Dit zal ons 2de kindje worden en heb ook niet zo'n geweldige bevalling en zwangerschap gehad!!!! Oh ja ben ook 36 jaar!!! Vraag maar raak ik probeer te antwoorden!!!!

Liefs Sandy

ach ja het is hardstikke leuk joh,
als jullie het willen moeten jullie het gewoon doen,
als het uit kan natuurlijk he.
en als je er al 2 hebt dan hoef je niet bang te zijn of het voor een 3e wel lukt toch?
wij moeten nog maar eens wachten of onze eerste wel wilt komen hihi

succes gr shirley

Wij gaan oook voor de derde.
Heb bij de eerste een #(*$U%$ bevalling gehad. De 2e geplande keizersnede en we zijn nu aan de klus (vanaf aug. 06) voor de derde.
Wij hebben ook de twijfel periode gehad maar die ligt nu alweer ver achter ons.

Groetjes mamaloe

Hoi Mamaloe,

Hoe zijn jullie tot je beslissing gekomen?

Mijn eerste bevalling is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden (nadat ik alles al gedaan had inclusief vacuum). Tijdens die zwangerschap had ik vanaf week 36 hoge bloeddruk en uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging in week 38.
De tweede zwangerschap kreeg ik al hoge bloeddruk bij 29 weken, gelukkig zonder al te veel consequenties (wel contoles gyn en ook weer leverfunctiestoornissen).
Een geplande keizersnede (omdat ik een te nauw bekken heb), waarbij ik veel bloed heb verloren, flinke bloeddrukdalingen heb gehad (in shock) en mijn zoontje alsnog ook met de vacuum geboren moest worden omdat ik te veel verkleefd was (na de eerste KS).
Na deze bevalling had de gyn gezegd dat we, asl we een derde zouden willen, we daar ernstig over na moesten denken. Een volgende KS zou weer heel pittig worden volgens haar. Nu heeft ze wel gezegd dat ik eventueel onder algehele narcose kan, als het moet (ruggeprik was helaas ook niet goed gegaan, voelde echt alles!) en dat geeft me weer wel een beetje rust.
Ik wil zo graag nog 1 keertje dat getrappel in mijn buik voelen en zo'n klein wurmpie van mezelf in mijn armen, maar heb ik er dat alles weer voor over???

quote: shirley1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 11:51:03'));

ach ja het is hardstikke leuk joh,
als jullie het willen moeten jullie het gewoon doen,
als het uit kan natuurlijk he.
en als je er al 2 hebt dan hoef je niet bang te zijn of het voor een 3e wel lukt toch?
wij moeten nog maar eens wachten of onze eerste wel wilt komen hihi

succes gr shirley  Dat ik zwanger kan worden is wel duidelijk ja
Maar de rest he
Succes hoor met jullie eerste!

quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 11:49:40'));

oeps zag dat je 33 jaar was sorry!!!!

Sandy

Geeft niks hoor! Wordt dit jaar nog 34, dat scheelt niet veel meer met 36 he!
Hoe is jou eerste bevalling verlopen?
En hoe is het om op je 36ste voor nog een kindje te gaan?
Want als we er nog voor 1tje kiezen, dan gaan we daar toch volgend jaar pas voor.
Moet nu nog eerst even een opleiding doen voor m'n nieuwe job en die schijnt vrij pittig te zijn.
Hoe oud is jouw eerste?

Terug
Bovenaan