Derde kindje

Jeetje wat een verhaal zeg pfffffffffff!!!!
Kan me indenken dat je nog ff tijd nodig hebt ook vanwege je opleiding, maar stel dat je nu eerder zwanger zou worden??? Maar goed dat is nu nog niet aan de orde!!!
Hoop dat je zit oké komt die!!! Onze dochtertje is nu net 14wk dus we zijn er weer snel bij hoop ik!!!
Ja is een bewuste keuze ook aangezien men leeftijd, stel dat het wat langer duurt allemaal vandaar!!!
Heb een gewone bevalling ja wat is gewoon ongeveer 24 uur duurde het en uiteindelijk met vacuüm geboren en behoorlijke knip gehad auw auw, en vette aambei ook nog dus tijdje niet goed kunnen zitten!!!
Ook zwangerschap liep niet helemaal lekker eerste periode zo moe dat ik niks meer goed kon en daarna al met 16wk last van bandenpijn en de hele zwangerschap heel slecht slapen, behalve vanaf de 6de maand heel raar!!! Oh ja vanaf de 25ste week ook nog bijna bekkeinstabiliteit dus ziekte wet vanaf 31.5 week!!!!
Maar toch doe ik het graag over ondanks alles vond ik het zwanger zijn het buikje zo mooi en bijzonder!!!
Ach ja en iedere zwangerschap is anders hoop ik maar haha!!!
Nou succes hé meid en alvast een fijne verjaardag!!!

Liefs Sandy

quote: duits meisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 13:13:26'));

Jeetje wat een verhaal zeg pfffffffffff!!!!
Kan me indenken dat je nog ff tijd nodig hebt ook vanwege je opleiding, maar stel dat je nu eerder zwanger zou worden??? Maar goed dat is nu nog niet aan de orde!!!
Hoop dat je zit oké komt die!!! Onze dochtertje is nu net 14wk dus we zijn er weer snel bij hoop ik!!!
Ja is een bewuste keuze ook aangezien men leeftijd, stel dat het wat langer duurt allemaal vandaar!!!
Heb een gewone bevalling ja wat is gewoon ongeveer 24 uur duurde het en uiteindelijk met vacuüm geboren en behoorlijke knip gehad auw auw, en vette aambei ook nog dus tijdje niet goed kunnen zitten!!!
Ook zwangerschap liep niet helemaal lekker eerste periode zo moe dat ik niks meer goed kon en daarna al met 16wk last van bandenpijn en de hele zwangerschap heel slecht slapen, behalve vanaf de 6de maand heel raar!!! Oh ja vanaf de 25ste week ook nog bijna bekkeinstabiliteit dus ziekte wet vanaf 31.5 week!!!!
Maar toch doe ik het graag over ondanks alles vond ik het zwanger zijn het buikje zo mooi en bijzonder!!!
Ach ja en iedere zwangerschap is anders hoop ik maar haha!!!
Nou succes hé meid en alvast een fijne verjaardag!!!

Liefs Sandy

Ppffff ook pittig hoor!
En ook pittig om alweer zwnager te zijn/worden denk ik. Maar ik kan begrijpen (gezien je leeftijd) dat je er niet mee wilde wachten. Hopelijk ben je al zwanger dan he.
Ik ben steeds goed ziek geweest, bij de eerste 20 weken (spugen) en bij de 2de 14 weken (spugen). Maar dat leven in je buik, dat is zoiets geweldigs he! Dat maakte alles voor mij weer goed. En natuurlijk het eindresultaat. Zo'n klein mooi wondertje in je armen, heerlijk.
Mijn dochter (Fleur van 3jaar) zou nog wel een broertje of zusje erbij willen. Zij is echt een klein moedertje. Ook voor haar broertje (Jelle van 14 maanden).

Bij ons was het eerst wel niet wel niet maar de wel was zo duidelijk dat we er toch maar voor zijn gegaan.
Je ziet allerlei voors en tegens, maar als je alles nuchter bekijkt, is de drang er toch.

Wij zijn nu vanaf aug. 06 bezig voor ons derde ukje.

Mijn eerste bevalling was alles behalve een lolletje.
Was 42+ en werd 3x ingeleid. Resultaat, 30 uur weeen en 2 cm.
Werd toen een spoed ks, kindje maakte 't prima maar met mij ging het minder.
Hoge koortsen, maag en darmen reageerde nergens meer op, bloeddruk was idioot hoog en ik belande op de IC.
Heeft 2 week geduurd en toen mocht ik weer naar huis.
De 2e bevalling werd een geplande ks en die verliep voorspoedig. Was op dag 3 zelfs al thuis.

En nu dus aan 't werk voor kindje 3. (gaat niet zo snel want heb pcos)

Veel succes met jullie besluit!

Groetjes mamaloe

Hoi Suusie,
Kom ik je hier zomaar even tegen, wat grappig! Las net je berichtje op het andere forum. Ik heb er nu nog maar 1 en ben ben zwanger van nummer 2. We willen wel heel graag 3 (of 4) kinderen.
Liefs Linda (Landi)

Hoi meiden,
Ik ben 31 jaar, en mama van 2 meiden (4 en 2,5) en sinds mei bezig voor een derde.
Mijn eerste zwangerschap ging hartstikke goed, tot met 37 weken mijn bloeddruk hoog werd. De bevalling ging super, na 12 uur weeën en een half uurtje persen was ons mooie meisje er. De 1e week na de bevalling viel wel tegen, heb alleen maar mijn slaapkamer gezien, af en toe een half uurtje beneden.
Tijdens mijn 2e zwangerschap kreeg ik last van ischias (rugpijn). Kwam ook doordat mjin oudste nog klein was en pas toen ik 7 maanden zwanger was, ging zij zelf lopen, dus veel tillen en bukken.   De bevalling was een stuk zwaarder als van de oudste, maar het herstel daarna ging veel sneller. Zat na 2 dagen al beneden op de bank. De rugklachten zijn nog niet helemaal weg.
Onze jongste is vaak ziek geweest, vorig jaar mei is ze geopereerd aan haar neusamandelen en trommelvlies doorgeprikt, en ik heb een nieuw kind gekregen. De eerst anderhalf jaar na haar geboorte dachten we niet aan een derde, maar langzamerhand begon het te kriebelen, dus in december met de pil gestopt, en nu dus voor het eggie.
Vind het wel fijn als er straks wat meer leeftijdsverschil tussen zit, minimaal 3,5 jaar met de jongste.

groetjes Melanie

Hoi meiden,

Ik ben 31 jaar.
Ook wij gaan voor derde, we zitten nu in ronde 1.
Onze eerste dochter wordt eind juni 4, de bevalling heeft 22 uur geduurd best heftig, 3 hechtingen.
Onze tweede dachter is vandaag precies 1,5 jaar oud, deze bevalling heeft   15 uur geduurd voor ze er was alleen had ik een totaal ruptuur (drama) dus ik ben onder algehele narcose gehecht op de OK door de gynecoloog.. De volgende dag mochten we naar huis.
Als ik zwanger raak van de derde komen we bij de gynecoloog terecht, hij wil niet meer dat ik naar de verloskundige ga, ik ook niet hoor!!!!!!!
Onze eerste woog 3495 gram en de tweede woog 4080 gram, een eventuele derde zal waarschijnlijk 9 pond wegen. Ik wil dan ook gelijk voorstellen om voor een keizersnede te gaan.
Suc6 allemaal.

Groeten Kim    

Terug
Bovenaan