A
Anoniem
Guest
Ik ben vanochtend weer met Renée naar de huisarts geweest. Het wordt zo zielig. Was ze maandag net op aan het knappen van luchtweg infectie nummer 2, konden we haar gisteren weer ophalen van het kdv met 39.5 graden koorts. Weer een luchtweginfectie.
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar da's echt al het zoveelste weekend op rij naar de kl#####!!! We kunnen gewoon geen plannen meer maken, want Renée is echt de hele tijd ziek. Zo zielig voor haar. Ze hoest zich helemaal te pletter.
En de winter moet nog beginnen, dat beloofd wat. Op mijn werk wordt het begrip ook steeds kleiner. Gelukkig willen opa en oma veel oppassen.
We wachten geduldig op de lente!!!!!!!
Groetjes,
Evelien
Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar da's echt al het zoveelste weekend op rij naar de kl#####!!! We kunnen gewoon geen plannen meer maken, want Renée is echt de hele tijd ziek. Zo zielig voor haar. Ze hoest zich helemaal te pletter.
En de winter moet nog beginnen, dat beloofd wat. Op mijn werk wordt het begrip ook steeds kleiner. Gelukkig willen opa en oma veel oppassen.
We wachten geduldig op de lente!!!!!!!
Groetjes,
Evelien