Derde luchtweginfectie op rij!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben vanochtend weer met Renée naar de huisarts geweest. Het wordt zo zielig. Was ze maandag net op aan het knappen van luchtweg infectie nummer 2, konden we haar gisteren weer ophalen van het kdv met 39.5 graden koorts. Weer een luchtweginfectie.

Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar da's echt al het zoveelste weekend op rij naar de kl#####!!! We kunnen gewoon geen plannen meer maken, want Renée is echt de hele tijd ziek. Zo zielig voor haar. Ze hoest zich helemaal te pletter.

En de winter moet nog beginnen, dat beloofd wat. Op mijn werk wordt het begrip ook steeds kleiner. Gelukkig willen opa en oma veel oppassen.

We wachten geduldig op de lente!!!!!!!

Groetjes,
Evelien

Jeetje wat vervelend.
Nu is het wel weer genoeg !!!!

geef renee maar een dikke knuffelen en een warme sjaal

liefs pauline mv kasper

Jeetje Evelien, wat ontzettend vervelend zeg,voor jullie alledrie........ Heel veel beterschap voor je kleine meid!!

En, voor wat het waard is: mijn oudste is de eerste ruim 1,5 jaar van z'n leventje heel veel ziek geweest (de ene oor/keelontsteking na de andere). En daarna echt nooit meer. Hij is nu bijna 4 en heeft een weerstand als een doorgewinterde buitenvent haha. EN dat hoor je echt vaker: de eerste tijd veel ziek, daarna vaak nooit meer.

Maar voor nu: sterkte!

Groetjes
Susan

Meiske toch!!

Geef ze maar een dikke knuffel en ik hoop voor haar en voor jullie dat ze snel weer zal opknappen!

Marieke mv Lyanne

hey meis,

wat naar zeg.....maar vraagje...is er al eens naar haar amandelen gekeken?? kindje hier in de buurt had hetzelfde maar daarbij zijn de amandelen gepeld en heeft nu al tijden geen luchtweginfectie meer gehad...

beterschap

liefs denise

Arme Renée. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Heel veel beterschap hoor! En dan is het weer wel genoeg geweest met al die luchtweginfecties en nierbekkenonstekingen!

Groetjes,
Nelly.

Hoi lief klein meisje, hoe gaat het nu met jou?
We komen snel weer pannekoekjes eten en spelen  hoor als je weer iets beter bent.
Een lekkere knuffel en dikke kus voor jou!!

Esmé en Kay

Ach arm meiske,gauw beter worden hoor.Dan kunnen we snel een keer een speeldate maken.Van harte beterschap!!
Liefs Kitty en een dikke knuf van Tess

Terug
Bovenaan