Derde luchtweginfectie op rij!!

wat balen zeg, hopelijk knap je snel weer op.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

arm meiske, hoe is het nu met haar?

hopen dat het verhaal van Susan opgaat voor jullie kleine meid!

liefs Jenneke mv Ivar

Lieve meiden,
Wat een lieve reacties allemaal. Schiet er een beetje vol van.

Vrijdag had ze nog een beetje verhoging, zaterdag en zondag gelukkig geen koorts of verhoging meer. We zijn er een paar keer lekker mee gaan wandelen. De koude winterlucht schijnt erg vervelend te zijn als je een bacterie of virus bent, dus dat hopen we dan maar.

Vannacht heeft ze weer een paar keer heel flink liggen hoesten. Ze is nog niet opgeknapt, maar is ook niet echt ziek meer. Het zweeft er een beetje tussenin. Morgen gaat ze wel weer naar het kdv, hopelijk gaat het nu wel goed. Na deze week, heeft ze anderhalve week vrij ivm de feestdagen, dus hopelijk doet de rust haar goed.

We hebben ook weer een strak schema van rust en regelmaat ingebouwd. Dat was er door de overstap van twee naar één slaapje een beetje uitgegaan, maar ons meisje heeft dat ontzettend nodig.

Ik hoop ook, dat ze er op een gegeven moment overheen groeit. We hebben een erg fijne nieuwe huisarts. Als de problemen zich blijven opstapelen, dan zal ik dat amandelen verhaal wel eens bespreken.

Bedankt voor alle tips en lieve woorden,
Evelien en Renée

Gelukkig dat het weer wat beter met haar gaat! Is toch niks dat je kleintje zo ziek is, zo machteloos sta je dan!

Geef ze maar een hele dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Nou, Renée is weer naar het kdv. Ik hoop echt zo voor haar dat het goed gaat nu. Ik hoop echt dat ze weer wat ritme krijgt.

Kreeg trouwens van een collega (haar dochter studeert biologie) de tip om Yakult te geven voor de weerstand. Dus hebben we gekocht en we gaan het proberen. Alles om mijn meisje zich beter te laten voelen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Evelien

Hopelijk heb je het weer achter de rug......... (en pikt ze niet het eerste het beste virus weer op op het kdv )! En Yakult: lust ze dat? Goed hoor, is wel een heel uitgesproken smaak, toch?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan