Derde zoon?

Hi hi,

Even een vraagje. Wie is er in verwachting van een derde zoon?
Ik ben nu 14 weken en weet dus nog niet wat t wordt. Maar wij hebben zelf alle vermoeden dat t weer een jongen wordt.

Hartstikke leuk hoor als t zo is. Jongens zijn namelijk super leuk. En uiteraard blij en gelukkig dat het gelukt is om zwanger te worden en staat gezondheid bovenaan.


Alleen moet ik t dan wel een plekje geven dat ik nooit zal weten hoe t is om een dochter te hebben. Heb altijd gedacht dat ik wel een dochter zou krijgen. Raar als dat dus niet uitkomt ofzo.

Wij willen wel het geslacht weten maar ergens ben ik ook bang dat t stiekem toch teleurgesteld ben als t geen meisje is. Niet omdat het een jongen is maar omdat het dan zo definitief is. Dit is namelijk echt de laatste voor ons.


Hebben meer jongensmoeders deze gevoelens? En hoe gaan jullie daar mee om?

Groetjes mamma3007
 
hoi hoi

ik ben vorig jaar bevallen van onze derde dochter
en ik heb het net andersom ik ben super gelukkig me mn meisjes en ik weet heel goed wat ik heb (ook kindje verloren was een jongen) dus ik snap het heel goed voor ons is het nu wel definitief want ja 3 kinderen dan is ons huis redelijk vol hahah
 
Hoi hoi,

Ik heb ook al 2 jongens en ben in verwachting van ons 3e kindje. Ook ik weet nog niet of onze 3e weer een jongen gaat zijn (ben pas net weer zwanger), dus we moeten nog een week of 15 wachten voordat we dat weten.

Een voorgevoel heb ik nog niet, daarbij dacht ik bij de 2e echt zeker te weten dat het een meisje was en daar klopte ook weinig van :)
Wel heb ik direct na onze eerste zoon gezegd: volgens mij kunnen wij alleen maar jongens maken en dat gevoel heb ik nog steeds. Het zou me dus niets verbazen als dit mupje ook een jongetje blijkt te zijn.

Ook voor ons wordt dit echt de laatste, we hebben er al 1 met een ernstige hartafwijking, dus 3 kinderen is echt de max voor ons.

Stiekem hoop ik ook wel op een meisje, omdat ik zelf een hele goede band heb met mijn moeder en ik vroeger altijd dacht dat ik zeker wel een meisje zou krijgen. Ik snap dus wel wat je bedoelt!

Mijn jongens zijn echt mijn alles en nog een jongetje zou ook echt super geweldig zijn, maar een meisje.... tja, dat zou toch wel heel mooi zijn als "nakomertje"
 
Tja, Idd een héél dubbel gevoel!

Ik heb ook al 2 jongens en net zwanger van de derde.

Aan de ene kant zou ik het wel makkelijk vinden allemaal mannen. Maar aan de andere kant zou een meisje ook wel erg leuk zijn. Roep ook al altijd dat wij alleen maar jongens kunnen maken, moet zeggen dat ik er nu ook echt nog geen gevoel bij heb....

We zullen zien, nog 15 weken wachten ongeveer! Delen jullie het met iedereen??

 
Toch wel herkenbaar gevoel dus onder jongens mama's :)

Bij de eerste wisten we niet wat het was, dus viel er ook niets te delen. Bij de tweede bleek het goed mis te zijn met de gezondheid, dus wilden we graag weten wat het was. Dat hebben we toen ook met iedereen gedeeld, hadden we tenminste ook nog iets leuks te melden :)
Nu willen we het weer graag weten, vooral omdat het echt de laatste is. Denk dat we het dan ook weer gewoon delen met de mensen om ons heen. Wel zo makkelijk.
 
Ja hoor wij gaan het gewoon met de hele wereld delen. Ik zou t toch niet voor me kunnen houden.
Heb helaas wel aan heel veel mensen verteld (voordat ik zwanger werd) dat ik een meisje wel heel leuk zou vinden.
Heb daar wel een beetje spijt van nu want als t een jongen blijkt te zijn dan heb ik toch t gevoel dat t extra hard moet verdedigen dat ik dat ook leuk vind ofzo.

Nou ja ben benieuwd.

Eerste wisten we niet; ik dacht zeker weten een meisje. Niet dus. Tweede wouden we ook niet weten maar met de 20 weken echo was t wel duidelijk haha.
Heb toen ook echt wel teleurstelling gevoeld....ik dacht omg een jongensgezin?? Ik ben geen jongensmoeder!!!
Maar goed we zijn nu vier jaar verder en inmiddels weet ik hoe leuk en lief jongens zijn. En wat een draken sommige meisjes zijn (echt sommige vriendinnetjes....poeh).
Dus wat dat betreft weet ik ook dat een derde jongen onwijs leuk zal zijn.
Alleen het is zo gek> dan dus nooit een dochter.

Maar ja.... Eerst nog maar even afwachten.
 

hier eentje die zwanger is van de derde jongen! het was wel een paar dagen wennen, maar daarna was het ook goed. ik vind het nu helemaal super dat we straks drie zonen te hebben! morgen gaan ze inleiden; dus ik ben nog maar even zwanger!
 
Marijke, wat ontzettend leuk 3 jongens! Een jongensgezin lijkt me ook wel erg stoer hoor! Jongens zijn nu eenmaal gek op hun mama :)
Succes vandaag met de inleiding en bevalling!
 
Terug
Bovenaan