desperate mom

hallo moeders,
ik zit echt in een dilemma ik ben er zojuist achter gekomen dat ik al 3mnd zwanger ben.
maar mijn probleem is ik heb al een kind van 1jaar.
ik weet niet wat te doen ik ben ook al naar de casa geweest maar daar ging het niet door want ik twijfelde nogal.
inmiddels ben ik al 16wk wat moet ik doen???
helpppp
 
Hee princess1990,

Wat zegt je hart ?
Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was schrok ik ook effe maar wist toen meteen dat ik het wou houden.
Het is me 1e kindje.. wat andere situatie alsl jouw.
Maar denk echt goed na wat je hart zegt meis..
Want het is een belangrijke keuze die je maakt.


Liefs Meisje1990
 
Goed naar jezelf luisteren hoor, wil je het kindje en kan je het aan om er nog een kleine bij te hebben? Daarbij kan je ook nog aan dingen denken als, hoe zit het wat betreft hulp van je partner, familie en vrienden, hoe zit het met je woonsituatie en financiële situatie. Dat soort dingen neem ik aan dat je ook in overweging kan nemen.

Ik ben zelf gepland zwanger dus, weet ook niet goed hoe het voor mij zou zijn om ineens zwanger te worden zonder dat ik hier op had gerekend. Het lijkt me erg lastig, vooral omdat je nu al 16 weken bent.

Denk er goed over na en luister vooral naar jezelf zou ik zeggen.
Succes!

Liefs
 
bedank allemaal,
mijn hart zegt eigenlijk houden.
maar ik ben bang dat ik straks bevallen ben en het een beetje zwaar ga krijgen want ik ga nog naar school mbo opleiding die is wel julie 2012 klaar.
ik heb wel steun van beiden oma's het is wel van de zelfde vader.
maar ik zit nog zo te twijfelen maar liefst hou ik het.maar ik heb nog geen eige woning dat moet ik dan z.s.m gaan regelen.
wat zoude julie doen bedankt
 
Kijk of jij en de papa ergens samen een woning kunnen krijgen? 2 kindjes hebben en niet samenwonen maar nog thuis lijkt me ook niet heel ideaal. Dat de oma's beiden steun bieden is wel heel fijn, misschien kunnen zij een beetje meehelpen/rondkijken?

Als jullie het willen houden dan moet je dat ook doorzetten hoor, anders voel je je voor altijd schuldig denk ik.
Veel succes!

Liefs
 
jaa bedankt, vind het zo meoilijk allemaal.
maar ik wil alles voor mijn kids doen werken zorgen dat ze alles hebben.
maar een huis is wel moeilijk te krijgen ik probeer urgentie te kijken maar ene kant wieet ik niet zeker als ik het wil houden. weet echt niet wat ik moet doen eigenlijk. wat zou jij doen..
 
Eerlijk gezegd klinkt het of je je beslissing al gemaakt hebt :)
Nu lijkt het misschien allemaal heel overwelmend, maar wanneer je tweede kindje geboren wordt is de eerst ook alweer een stuk ouder.
Ik ben zelf ook vrij snel weer zwanger geraakt, en moest ook even aan het idee wennen, maar uiteindelijk....wat kan er nou tegen zo'n klein lief kindje op?
 
Ik zou het niet laten weghalen, maar dat ben ik. Ik vind het heel lastig om dat vanuit iemand anders haar positie te zien, andere situatie enzo.
Daarbij ben je ook al 16 weken zwanger, al bijna op de helft, dat lijkt me echt vreselijk naar om het dan te moeten laten weghalen. Of dacht je zelf aan adoptie? Dat lijkt me ook niks eigenlijk, het is toch jouw kindje...
Het blijft heel moeilijk en de keuze ligt echt bij jou (en je partner)

Nogmaals veel succes :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan