desperate mom

ja het is oook heel moeilijk, maar julie hebben gelijk wat kan er tege zon leuk lief kindje op.
miss valt het allemaal wel mee als ik hulp hebt en sterk blijf.
nee niet gedacht aan adoptie dat zou ik zeker niet durfen.
ik ga nog een keer alles op een rij zetten en dan beslissen want de tijd staat echt niet stil..
heel erg bedank allemaal,
 
Ik zou het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen.. Je bent al bijna halverwege, het is al een mens wat leeft! Je hebt heel wat voordelen, dezelfde papa, steun van beide oma's en de ervaringen van je eerste kindje. Het is niets nieuws dus voor je! Het zou indd wel fijn zijn als je binnenkort een eigen huisje zou kunnen vinden. Je opleiding is ook al bijna klaar..! Ik zie meer voordelen dan nadelen!

Succes!
 
uit jou verhaal lijkt het alsof je je kindje wil houden, maar dat je praktische bezwaren hebt.
maar wat vind jou vriend ervan, wat wil hij?

en bedenk dat een baby vooral heel veel liefde nodig heeft! en als er een mama en een papa en 2 oma's zijn die dat hem/haar willen geven.. dan komen de praktische dingen echt wel goed!!
 
@ betty8157
ja klopt het is bijna zover al op de helft.
maar het is echt stom van mij ik heb niets gemerkt ben er met 13wk achter gekomen.maarja
voordelen zijn er wel, maar ik ben gewoon bang dat er nadelen komen later als het eenmaal word geboren.

@poiuytrewq

ja klopt precies wat jij zegt wil het graag houden maar praktische dingen zijn er niet en zou er echt 100 achter staan als ik mijn huis had en goeie inkomen.
heb nu een studie inkomen maar ben opzoek naar een baan natuurlijk erbij.

mijn vriend zegt hij vind het moeilijk deze situatie en hij heeft gezegd als ik er toch voor kies moet ik realiseren dat hij niet altijd tijd heeft voor ons want hij heeft ht druk met musiek en zt financieel ook niet goed hij zit nu momenteel zonder een inkomen. opzoek naar een andere baan.
maar heb wel steun van families naturlijk dat zeker.
 
Terug
Bovenaan