deze foto is heel speciaal

hoi meiden,

ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest met de achtertuin. ik heb erg veel stenen gelegd en nu is er eindelijk ruimte om te lopen want er stonden planten bakken, verwerkt in de tuin en onze tuin is zo'n beetje formaat postzegel...
nu ben ik sinds gister klaar en ik heb gelijk een prachtig hoekje gemaakt voor mijn eerste dochter Naomi die overleden is op 25 december 2005.
zij is met iets meer dan 3 maanden zwangerschap overleden en we hebben haar begraven. maar we wilden toch een plekje hebben voor haar, die is er nu in de vorm van een gedenk plaatsje in de achtertuin. we hebben een grafsteen voor haar laten maken.
ze hoort toch bij het gezin.
de speciale foto heb ik net genomen, mijn 2 meiden bij elkaar.
ze is trouwens niet begraven op die plek maar haar grafsteen staat er.
zo zijn ze allebei toch bij me en kan ik een kaarsje voor haar aansteken.

op de steen staat een een hand waar een kindje in ligt, met de tekst die ik zelf gemaakt heb.
3 maanden onder mijn hart gebleven,
voor altijd in mijn hart verweven.

Naomi

25 december 2005

ik heb het verdriet al een plek kunnen geven maar zo is ze altijd  bij ons.

groetjes Miranda

Wat een mooi plaatsje! Ik word er zelfs een beetje emotioneel van. Ik zelf heb een mk gehad met 12 weken en 1 dag. Erg mooi met je twee meisjes!

Groetjes Ilona

O ja, vergeet ik helemaal een zinnetje ertussen te zetten. Wij hebben het schip de meisjesnaam gegeven die we toen bedacht hebben: Sanne, als herinnering aan de eerste.

Groetjes Ilona

Hai,

Pfff beetje confronterend weer.....
Zal het niet te langdradig maken, maar ik ben in 2005 bevallen na 19 weken zwangerschap en in 2006 ben ik wederom bevallen na 16 weken zwangerschap.

Helaas heb ik er nooit iets aan gedaan, waardoor ik het er nu nog wel eens moeilijk mee heb. Ik zat toen nog niet op het forum en kende geen andere verhalen, waardoor ik zoiets had. Niet zeiken.... gewoon doorgaan. Dit komt uiteraard ook door mijn opvoeding en mijn omgeving. Heb het er met mijn maatschappelijk werkster over gehad dat ik dus niet altijd alles hoef te verantwoorden maar dat ik ook iets voor mezelf mag doen.

Mijn 1e dochter staat getatoeerd op mijn arm, wat ik uiteraard nu ook wil doen met mijn 2e dochter en ik denk er over om bijv. 2 kleine roosjes erbij te laten zetten, gewoon voor mezelf..

Dit is voor jullie goed, zo heb je het letterlijk en figuurlijk een plekje gegeven.
Mooi hoor!

Liefs Sandra

Terug
Bovenaan