hoi meiden,
ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest met de achtertuin. ik heb erg veel stenen gelegd en nu is er eindelijk ruimte om te lopen want er stonden planten bakken, verwerkt in de tuin en onze tuin is zo'n beetje formaat postzegel...
nu ben ik sinds gister klaar en ik heb gelijk een prachtig hoekje gemaakt voor mijn eerste dochter Naomi die overleden is op 25 december 2005.
zij is met iets meer dan 3 maanden zwangerschap overleden en we hebben haar begraven. maar we wilden toch een plekje hebben voor haar, die is er nu in de vorm van een gedenk plaatsje in de achtertuin. we hebben een grafsteen voor haar laten maken.
ze hoort toch bij het gezin.
de speciale foto heb ik net genomen, mijn 2 meiden bij elkaar.
ze is trouwens niet begraven op die plek maar haar grafsteen staat er.
zo zijn ze allebei toch bij me en kan ik een kaarsje voor haar aansteken.
op de steen staat een een hand waar een kindje in ligt, met de tekst die ik zelf gemaakt heb.
3 maanden onder mijn hart gebleven,
voor altijd in mijn hart verweven.
Naomi
25 december 2005
ik heb het verdriet al een plek kunnen geven maar zo is ze altijd bij ons.
groetjes Miranda
ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest met de achtertuin. ik heb erg veel stenen gelegd en nu is er eindelijk ruimte om te lopen want er stonden planten bakken, verwerkt in de tuin en onze tuin is zo'n beetje formaat postzegel...
nu ben ik sinds gister klaar en ik heb gelijk een prachtig hoekje gemaakt voor mijn eerste dochter Naomi die overleden is op 25 december 2005.
zij is met iets meer dan 3 maanden zwangerschap overleden en we hebben haar begraven. maar we wilden toch een plekje hebben voor haar, die is er nu in de vorm van een gedenk plaatsje in de achtertuin. we hebben een grafsteen voor haar laten maken.
ze hoort toch bij het gezin.
de speciale foto heb ik net genomen, mijn 2 meiden bij elkaar.
ze is trouwens niet begraven op die plek maar haar grafsteen staat er.
zo zijn ze allebei toch bij me en kan ik een kaarsje voor haar aansteken.
op de steen staat een een hand waar een kindje in ligt, met de tekst die ik zelf gemaakt heb.
3 maanden onder mijn hart gebleven,
voor altijd in mijn hart verweven.
Naomi
25 december 2005
ik heb het verdriet al een plek kunnen geven maar zo is ze altijd bij ons.
groetjes Miranda