deze is voor jou quimn en de rest die het wil lezen

Dag Missmama,

Dit ''zwanger worden' forum is voor iedereen (!) die zwanger wil worden, iedereen met dezelfde hoop, kwaaltjes en teleurstellingen elke maand.

Als je er niet tegenkunt dat er ook meiden bij zijn die vanaf ronde 1 meepraten (wat overigens heel logisch is, iedereen is bij ronde  1 gestart, jij toch ook.. neem ik aan?), dan is misschien het forum 'als zwanger worden wat langer duurt' meer geschikt voor jou.

Maar ga hier in ieder geval geen mensen aanvallen en behandel iedereen met respect!

Groet Dusss

beste Missmama

Ik hebt even getwijfeld of ik hier wel energie in wil steken, maar ik kan het niet laten...

Ik wil niet over je oordelen, maar op de een of andere manier vind ik je bericht niet helemaal fijn.

Juist als je net begint en nog van niks weet is het juist erg prettig dat je advies kan inwinnen bij alle meiden hier die telkens heel prettig reageren als je ze een vraag stelt, dat waardeer ik enorm (begin zelf ook pas net).

En je kan ook niet zeggen dat als iemand pas net bezig is ze geen reden heeft om te klagen, wij zijn nl ook pas net bezig, we zitten nu in ronde 2 voor ons eerste kindje. We wilden echter al veel langer kinderen maar hadden samen afgesproken te wachten tot we er financieel en qua huisvesting goed voorstonden. Dat is onze keuze maar desondanks spookt het bij ons ook al langer dan die 2 rondes door ons hoofd als je begrijpt wat ik bedoel.

Iedereen wil snel een kindje hier, anders begin je er niet aan dus ik vind het niet terecht dat jij afgeeft op deze meiden hier.

Dit is wat ik ervan vind, doe er iets mee of niet, ik heb mn hartje gelucht en ik vind dat dit forum daarvoor is. Ik vind het wel superrot voor je dat het bij jullie niet vanzelf gaat hoor, begrijp me niet verkeerd, volgens mij is er ook een forum hier voor als het wat langer duurt allemaal... misschien is dat iets voor jou?

Groeten
Muizeke

He meiden!

Ik reageer eigenlijk nooit op zulke berichtjes maar:

Zullen we lekker ophouden, iedereen in zn waarde laten en lekker doorkletsen met zn allen? (ongeacht 1e ronde of 20e ronde?)
We zijn hier tenslotte voor maar 1 ding he??
xie en iedereen succes!!!!

hoi missmama

sorry dat ik mijn mening gaat geven ook al hoor ik hiet net   thuis maar aan de ene kant begrijp ik je wel maar aan de andere kant vind ik dat je geen respect toont want op deze forum is het bedoelt om ervaringen te delen met heel veel meiden die ook maar een doel hebben een kinderwens net als jij ik zelf ben ook al heel lang bezig geweest om zwanger te raken en uiteinderlijk is het ook gelukt na anderhalf jaar dus je bent niet de enige die zo lang bezig ben maar er zijn nog veel meer vrouwen die nog veel langer bezig zijn zoals 5 jaar bv voor die vrouwen heb ik respect,voor het geduldt hebben infeite kom jij nog maar net kijken en voor de meiden die hopen dat het de eeste keer raak zou zijn ja wie wil dat nou niet maar helaas zo werkt het niet maar toch vind ik dat ze mogen denken en doen wat ze willen als het in een keer lukt nou wees blij voor diegene want jij beoordeld nu een hele hoop meiden en je kwetst ze ermee en als jij het er niet mee eens ben dan hoor jij hier gewoon niet thuis sorry dat ik zo bot reageer maar zo denk ik erover.

gr bianca 10wk

ik heb nergens gezegd dat je zwanger bent

ik blijf vanmening dat somige dus niet weten waar ze het over hebben in ronde 1 je moet in je hoofd houden dat het nooit in ronde een gebeurd maar dat het mooi meegenomen is als het wel gebeurd

ik wou alleen dat je mijn reactie zou lezen want ik ga niet voor niks zo lang verhaal getypt

ik heb een verhaal van iemand gelezen die zo praatte in de eerste maand ik weet niet eens meer wie het was dus ik vind dat jij je aangevallen voelt terwijl jij het mischien niet eens bent en zo tehoren aan jou was jij het niet want jij praat helemaal niet zo

voel je niet aangevallen is niet nodig maar ik mag mijn punt ook duidelijk maken

dit is mijn laatste reactie:

ik voel(de) me persoonlijk aangevallen en wel om het volgende: uit de vele meiden die hebben gereageerd op je topic, pikte je mijn naam eruit, en maakte je een nieuwe topic aan.

Verder: jij blijft zeggen dat je het  raar vind dat mensen al meteen in de eerste ronde hopen zwanger te worden. Ýk  zou  het raar vinden als mensen die aan kinderen 'beginnen' (of dat nou ronde 1 of ronde 100 is) zouden zeggen: we gaan ervoor, maar we hopen niet dat het lukt. Túúrlijk hoop je het, dat wil nog niet zeggen dat je ook dénkt dat het meteen lukt.

En tot slot: ik ben blij dat het dus niet om mij ging waarom je je gekwetst voelde. Evengoed: die anderen praten vast niet zo om jou (of anderen) te kwetsen.

Ik hoop dat je snel een leuke zwangerschap mag meemaken, en een tweede kindje mag vasthouden!

Hey Qiumn,

Ik wil alleen even zeggen dat ik je een toppertje vindt!!! Jij hebt pas respect!!!!

Terug
Bovenaan